BF Juli-07 Nr3
Ja gör det om du kan. Vi beställde vår i veckan och den kommer i början av juni. Visserligen en svart så den cerisa kanske är annorlunda.
Ja gör det om du kan. Vi beställde vår i veckan och den kommer i början av juni. Visserligen en svart så den cerisa kanske är annorlunda.
Måste bara visa er.. fick precis världens tuffaste skor från min bror med sambo som varit utomlands!!
Bilder finns i mitt galleri!
Hej tjejer!!
Vad hade ni för SF-mått när ni var hos BM sist?
Vilken vecka var det?
Jen2006... undrar detsamma!
Hej tjejer!!
Jag har börjat få ont ända nere i svanskotan. Kan det vara foglossning eller det är ngt annat tro? Känns mest när jag suttit länge.
Vad tror ni?
Jag vet ju inte heller hur det känns eller var det brukar sätta sig...
Hej
Har också varit hos BM idag och gjort gukosbelastning. Allt var bra och inte alls så hemst att dricka som många säger.
Däremot hade jag också lågt järnvärde och ska också tugga tabletter för det. Mitt SF var 27.
BeckaH... hur yttrar sig din klåda? Jag har fått klåda i hårbotten och nacken. har inhandlat hårbottengelé idag och hoppas på att det hjälper.
Hej tjejer!
Hur många här är egentligen sjukskrivna för foglossning?
Jag har börjat känna av det mer och mer och funderar på hur det ska bli, har dock minst 10 v kvar av graviditeten. Kan man bli sjukskriven av barnmorskan?
Känner att jag kanske bara hade behövt jobba lite mindre, kanske 75%, för att jag inte skulle ha så ont. Hur funkar det för er andra?
Nyfiken.. hur många av er är sjukskrivnina pga foglossning?? När blev ni det?
Själv har jag börjat känna av det och känner att det blir mer och mer men vet inte riktigt när det är läge för sjukskrivning en del av min arbetstid, dvs. kanske bara jobba 75%.
Hur länge bör man egentligen vänta innan sjukskrivning. Tills man verkligen har superont eller sjkskriva redan nu i förhoppning att det inte blir värre då iaf.
Har hört att försäkringskassan inte alltid godkäner foglossning som anledning till sjuskrivning. Hur upplever ni detta??
Hej tjejer!!
Tänkte bara höra hur långt ni kommit med att göra i ordning inför bebisens ankomst. Har ni satt ihop säng? Gjort vid barnrummet? m.m.
Vi har beställt barnvagn som kommer v22. Annars har vi nog köpt det mesta. Möjligen någon småsak kvar men allt står ihop packat i vår garderob/förråd.
Lite sugen på att skruva ihop sängen men det är ju trots allt 2 månader kvar..
Hej!!
Hur många här inne är egentligen sjukskrivna, helt eller delvis, för foglossning??
Jag har börjat få mer och mer ont och överväger nu sjukskrivning till 25 eller kanske 50%.
Hur var det med er, var det ni eller er BM som tog initiativ till sjukskrivningen.
Kram på er alla
Idag har min bebbis varit väldigt lugn i magen.. och igår var den väldigt aktiv. Är det OK att det växlar så? Fler som har det så?
hej tjejer!! har ni varit på UL på sista tiden?? Vad beräknade BM att er lille väger nu och vid födseln??
Vi var på UL idag. BEbisen beräknas väga 2068g nu och mellan 3300-3500g vid födseln.
hej tjejer!! har ni varit på UL på sista tiden?? Vad beräknade BM att er lille väger nu och vid födseln??
Vi var på UL idag. BEbisen beräknas väga 2068g nu och mellan 3300-3500g vid födseln.