• Åsa82

BF Juli-07 Nr3

L2K: okay då är det kanske foglossning typiskt!!!
  • Åsa82
    annki72 skrev 2007-03-02 20:13:55 följande:
    Usch det har hänt en helmsk bilolycka här i vårt samhälle, 2 personer blivit på körda, och en av dom dog och den är väldigt illa där an. vet inte vilka dom är än men vet vem som körde bilen, fy det känns så jobbigt.Vi bor i ett ganska litet samhälle där alla känner alla nästan.
    Åhh fy vad jobbigt
  • Åsa82

oj vad ni skriver hinner inte med att läsa allt som ni skrivit under helgen

• Åsa82
    Grattis på födelsedagen Jessa6!!!
    ~♥ღ♥~Thea 060202~♥ღ♥~ grodan 070703~♥ღ♥~
  • Åsa82

förresten är det fler som ännu inte gått upp nästan något sen ni skrev in i er? jag står fortfarande på  +1kg i uppgång

• Åsa82
    Halvblod skrev 2007-03-05 17:35:11 följande:
    Hjälp...jag börjar bli hårig!!!!  Börjar få hår runt naveln...som en man ungefär (kanske inte riktigt lika mycket...ÄN!!!). Jag har aldrig varit hårig tidigare så vad betyder nu detta då? Något speciellt kön eller kanske att mitt barn blir aphårigt...eller något annat??? Någon som vet??Hälsningar från en hårig
    man kan få mer hårväxt undergraviditeten det är helt normalt!!!
  • Åsa82

rullgardinsflickan: japp vi skall gå föräldragrupp även denna gången, men då är det medfolk som väntar sin andra bebis, så man kan prata lite om vad som kommer hända när ett syskon kommer till familjen. Men vet inet om alla får det men vi får det här  i allafall.

• Åsa82
    Nathalie009 skrev 2007-03-06 14:53:42 följande:
    OJ vad mycket alla har gått upp här e d bara jag som har gått upp ttyp 2-3 kg? haha =) KOmmer ihåg att vikten inte började öka som met förens efter v 25 förra gången iaf=) fast gick iof bara upp 12 kg då
    jag har bara gått upp ca 1 kg sev inskrivningen. Skall till bm i morgon och väga och så igen och lyssna på lill*n

little baby: Grattis till tösen!
  • Åsa82
    little baby skrev 2007-03-08 20:11:13 följande:
    Godkväll tjejer här kommer en liten bild på vår tjej som gnuggar sig i ögat så söt!  ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    Åhh va söt, grattis tilltejen.
  • Åsa82

oj jag har vart borta från tråden ett tag och jisses vad jag missat Välkommentillbaka Beckah82

• Åsa82

åhh jag vill oxå gifta mig men det kostar ju en hel del tyvärr jag vil ju ha ett stort bröllop och så villjag ju hinna komma i drömmklänningen hihi

• Åsa82

känner att jag missar hur mkt som helst när jag inte hinner kika in här var dag längre hämtade syskonvagnen idag sååååå snygg

• Åsa82

Visst är den snygg färgen är mkt klarare på riktigt men dårligt ljus inne

• Åsa82

jisses vad ni skriver tjtjer hih man missar ju mängder när man inte är här inne på 2 dagar Tackar för kommentarerna på vagen
    Va jobbigt för ersom fått åderbrock lider med er hade en kompis sonm hade det, emn hon blev sjukskriven, dock var det inte lätta att bli sjukskriven men hon gav sig inte .
    Lider verkligen med er, själv är den ända smärtan jag känner sammnadragningar som jag fått vara och kolla upp 2 ggr men det är bara att ta det liungt tycker de hmm lätt? nja inte s¨å när man pluggar och har en sjövild dotte rpå 14 månader hemma som klättrar och springer runt med allt hemma

• Åsa82
    JoNaLi skrev 2007-04-14 20:06:53 följande:
    Hej girls! Nu är man äntligen hemma efter en lång dag!Vi har vart på Baby& barn mässan å det var bra tyckte jag. Ungarna gillade det oxå å sprang runt och åt gratis godis och plockade på sig gratis saker! hehe De tog 7(!) paket gratis gröt till sin lillasyster! haha.. så hon har nått att äta sa de.. söta de är!Sen har vi vart iväg hos min kompis, på hennes sons 2års kalas å ätit en massa gott!En riktigt lyckad dag! Imorgon åker vi till Tjörn och ska på kalas igen! Sola å njuta ska man passa på oxå.. hoppas bara vädret är lika skönt som det har vart idag!GRATTIS mammab!! Jag har oxå sug efter alkohol.. till och från. Mest är det oxå rödvin. Älskar nämligen rödvin å tycker det är såå gott. Men självklart skulle man juh aldrig dricka det nu.Har dock hällt i mig några flaskor alkoholfritt röd vin å det har vart helt oki när man kännt suget som värstHar oxå lite mat frågor.. tänkte fixa med lite mat till jobbet sista natten jag jobbar där. Å det är om 2 veckor. Så om någon har tips på något riktigt gott å enkelt man kan ta med vore himla snällt! Varm mat är lite svårare att ta med sig.. men det går att värma om det vore så.Kram på er alla!
    vi var oxå där, men tyckte det var mycket mer förra året hade sett fram emot denna gången med spännig men blev nästan lite besviken då vi såg att den var mindre i år :( hade hoppats på att den skulle ökat sen i fjul Men va massa saker man fick köpt till bebben och hmm thea fick MÄNGDER gröt, kompisen tog åt sig massa paket plus att vi själva fick mängder så det blir till att käka gröt och barnmatsburkar här ett tag
  • Åsa82
    Blåttfjäril skrev 2007-04-19 11:43:34 följande:
    Calylite:Tackar.Är det någon mer än jag som fick barn -06 och nu ska ha -07?
    jag födde thea 060202 och denna skall komma 070703
  • Åsa82

Blåttfjälril: Jag fick en dotter i februari 06 och väntar en liten bebbe nu i juli 07 

• Åsa82

hmm konstigt först ville texten inte sändas och nu när jag skreven til då var den första med tydligen hmm knepigt.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3