BF Juli-07 Nr3
L2K: okay då är det kanske foglossning
oj vad ni skriver hinner inte med att läsa allt som ni skrivit under helgen
förresten är det fler som ännu inte gått upp nästan något sen ni skrev in i er? jag står fortfarande på +1kg i uppgång
rullgardinsflickan: japp vi skall gå föräldragrupp även denna gången, men då är det medfolk som väntar sin andra bebis, så man kan prata lite om vad som kommer hända när ett syskon kommer till familjen. Men vet inet om alla får det men vi får det här i allafall.
åhh va jobbigt, inte skoj att få en sådan kommentar ju
lagt in en magbild fån idag i magtråden
oj jag har vart borta från tråden ett tag och jisses vad jag missat Välkommentillbaka Beckah82
åhh jag vill oxå gifta mig men det kostar ju en hel del tyvärr jag vil ju ha ett stort bröllop och så villjag ju hinna komma i drömmklänningen
hihi
känner att jag missar hur mkt som helst när jag inte hinner kika in här var dag längre hämtade syskonvagnen idag sååååå snygg
Visst är den snygg färgen är mkt klarare på riktigt men dårligt ljus inne
jisses vad ni skriver tjtjer hih man missar ju mängder när man inte är här inne på 2 dagar
Tackar för kommentarerna på vagen
Va jobbigt för ersom fått åderbrock lider med er hade en kompis sonm hade det, emn hon blev sjukskriven, dock var det inte lätta att bli sjukskriven men hon gav sig inte .
Lider verkligen med er, själv är den ända smärtan jag känner sammnadragningar som jag fått vara och kolla upp 2 ggr men det är bara att ta det liungt tycker de hmm lätt? nja inte s¨å när man pluggar och har en sjövild dotte rpå 14 månader hemma som klättrar och springer runt med allt hemma
Blåttfjälril: Jag fick en dotter i februari 06 och väntar en liten bebbe nu i juli 07
hmm konstigt först ville texten inte sändas och nu när jag skreven til då var den första med tydligen hmm knepigt.