BF Juli-07 Nr3
Planerar redan att sitta i vattnet sista veckorna före BF.
Vi har 250 m ner till havet så jag får bara vanka ner där på morgonen innan det blir för varmt...
Finns det flytande kylväskor?
Planerar redan att sitta i vattnet sista veckorna före BF.
Vi har 250 m ner till havet så jag får bara vanka ner där på morgonen innan det blir för varmt...
Finns det flytande kylväskor?
Jag ska till BM på onsdag för att mäta magen, kommer ha gått in i v 25 då.
Pusselbiten, stor kram.
Hoppas ni hittar lite ljusning snart.
Min mamma fick stroke för 3 år sedan och är nu rullstolsbunden och orkeslös. Dock finns det dagar då hon mår hyfsat och jag är trots allt så himla glad att hon lever och har sin personlighet kvar, det verkar illa på den fronten ett tag.
Håller tummarna för er!
Jen, vad du är duktig som gör knipövningar.
Följer du ngt speciellt program?
Jag tror jag måste börja knipa lite bättre. Ibland när jag nyser känns det som att jag ska kissa på mig... Bebisen verkar dessutom gilla att puckla på blåsan, vilket inte gör saken lättare...
Här blir det köttgryta med brysselkål till kvällsmat...
Saerchen, för mig är det tvärtom. Jag vill veta så mycket som möjligt så att t ex den långa utdrivningen inte kommer som en överraskning etc.
Det finns även övningar och tips på nätet (sök på Signemetoden).
copernicus & Jessa6, stödstrumpor finns ju även som vanliga nylonstrumpor & stay ups på bl a Lindex. Jag tycker de är både sköna och snygga.
Angående trimestrar:
"Första trimestern varar från första veckan till vecka 13, den andra från vecka 14 till vecka 27 och den tredje från vecka 28 tills bebisen föds. "
Det finns både strumpor som ser ut som vanliga bommullssockor (Apoteket t ex) och Lindes har nylonstrumpor för mammor med stödfunktion som jag tycker är snygga (syns ingen skillnad mot vanliga)
Calylite, min bebis utnyttjar också hela magen. Det sparkas och buffas på alla möjliga håll och ibland samtidigt överallt... Bebis har nog ärvt sambons långa ben...