• Emmyss

BF Juli-07 Nr3

MEN...nu har jag äntligen fått ändan ur o ska lägga in lite bilder i galleriet. Men jag kan inte! Inte måste man väl vara plusmedlem för det? HAr laddat upp bilden så jag själv kan se den i mitt galleri, men ingen annan kan se den om man kollar...Vad gör jag då för fel, tro?

• Emmyss

Åh tack, mammab, ska testa....Nån som vill kolla om det syns nu?

• Emmyss

hehe, såg att ni diskuterade blivande tonårstjejer...Japp, kan säga att jag funderat en del på det. Mina tjejr är ju snart 6 och 7 år. Kanske blir samtidig pubertet det...hua..*ler*

Kanse inte blir lätt för småsyskonen som är snart 4 o sen lille bebisen på det:)

• Emmyss

Oj, varit borta ett tag nu, men här står det inte stilla, inte:)

Hoppas ni mår bra där ute...Hade tänkt njuta av våren men här har det snöat...bläää

• Emmyss

Ser ni pratar om bm och så... Ska dit på torsdag, är i v 23. Vet inte riktigt varför, för det är väl för tidigt att mäta magen då om jag fattat rätt?

• Emmyss

Har gått upp ca 4kg, tror jag. är i v.23. Bättre än det brukar vara men det kommer ju fler kilo ganska snart.....

• Emmyss

Hmm, om man inte är plusmedlem, kan man ändra ordningen på bilderna i standardmappen ändå? *tröög idag*
    Vore ju trevligt om magbilderna kom på samma ställe- är en enda röra däri nu...

• Emmyss

Vickyb: Okej, då ska jag inte ens försöka då..:(
    Skönt att ni rensat luften- det ehövs verkligen ibland.

• Emmyss

Glad påsk på er!

En snabb fråga- maten är snart klar här...

Vilken sorts lax får man äta??? Hittar ingen bra sida om det ju !

• Emmyss

åhå...hittade ju livsmedelsverkets sida nu! *hjärnsläpp*

• Emmyss

Hej igen!
    Nu är det hur länge sen som helst sen jag hörde av mig här...men erkänner att jag följer er och läser dagligen.

Skönt Zandrisen att det har avstannat och att bebis är kvar.

Mår inte så värst, fortfarande migrän och sjukskriven för det. Har ju läst att det är många här som inte mår något vidare.

Hur var det nu med bb-väskan? Har ni packat?

• Emmyss

Nu måste jag slänga mig en en sväng och bara höra med er...

Är det bara min bebis som är så liten?? Har SF- mått 26, och är 29+3. Blir ju orolig ju.
    En annan sak...Har ni fått lämna urinprov för att kolla äggvita? Har inte gjort det en enda gång och tycker det är lite märkligt. Dessutom hade blodtrycket gått upp...Borde man inte kolla det då?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3