• Mum23

BF Juli-07 Nr3

Jag har oxå fått tillbaka mitt illamående, det kommer och går. Men bebisen ligger och trycker mot kroppspulsådern nu, så tydligen är det inget konstigt att man mår illa. Jg gjorde det med mina andra oxå i några veckor tills bebis sjunkt ner lite!!

• Mum23

Lunch, har precis ätit frukost..hihi..mina barn med. Vänder alla rutiner upponer när jag går hemma med barnen!

Är oxå JÄTTE trött, är iof väldit förskyld och har relativt lågt järnvärde så det bidrar. Hade tänkt o städa idag, men sängen hägrar.

• Mum23

Min bäbbe ligger neråt ena dagen och på tvären andra, har verkligen inte lagt sig til rätta. Men det borde väl inte vara så konstigt, är i vecka 32?

• Mum23

Solstraalen: Förstår dig! har oxå gått hemma i långa perioder. Nu har jag varit hemma sen i oktober (först sjukskriven sen mammaledig med mina större barn) och då har lillkillen inte ens kommit ännu. Så jag vet att jag kommer att längta ut i vinte igen. Men det är ju trots allt en kort period i livet man får vara så mycket med sina barn!

• Mum23

Angående hur bebis rör sig så tycker jag att det går i perioder. Ibland lugnar den sig några dagar och så sätter det fart igen. Känner igen det från tidigare grav. Men en bm sa till mig att tycker man att fosterrörelserna förändras för mycket ska man ringa förlossingen så att dom kan göra ctg i första hand.

• Mum23

Kan tillägga att denna bm jobbar på förlossningen.

• Mum23

Min har inte hller ploppat ut, tror inte att den gör det heller då den inte gjorde det de andra gångerna heller. Har dessutom en väldigt djup navel..

• Mum23

NEEEJ, nu har det spårat ut, tredje Delicato-bollen idag...

mammab: fick du tidigare förra gången?

• Mum23

Ni pratade tidigare om järn. Mitt hb var 100 sist jag var där och ska käka 2 Niferex per dag, tycker bara att det är så svårt att alltid komma ihåg!

Jessa: med mitt första barn hade jag inte några sammandragningar och trodde jag skulle få gå över tiden en massa, men 1 vecka tidigare small det till...med andra hade jag massor av sammandragningar men hon kom inte förrens 2 veckor över tiden...så man vet aldrig!!!

• Mum23

Har precis gått igenom bröllopslådan, gifte oss förra sommaren, letar efter smyckerna jag hade på mig. Hittar dom inte någonstans, pust...

vilken nostalgi-tripp.. Det var en underbar upplevelse!!!!

• Mum23

Ja, lite bättre väder iaf. Ska nog ta mig ut idag, har hållit mig inne i två dagar (sååå förskyld).

• Mum23

Vad är det för en box ni pratar om, bebisbox?

• Mum23

Har oxå 60 dagar kvar...drygt!
    mammmab: Har bf samma dag, 14 juli? Fast du får väl före ändå!

• Mum23

En box från babyproffsen, nu är jag nyfiken!!!

• Mum23

Tack misan84, då ska jag oxå ta mig en tur till babyproffsen!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3