Inlägg från: misan84 |Visa alla inlägg
  • misan84

BF Juli-07 Nr3

Vad säger ni om urkopplad airbag fram?? Hur ska ni göra med era bilar?? Har beslutångest:)

♥ Misan84, blivande mamma till lilla pyret i magen -> 070704♥
  • misan84

Hoppas allt är bra med dig mammab. Läste din blogg o förstår hur du känner. Går oxå här med inte ett öre...Det är en ständig kamp. Styrkekramar till dig!

• misan84

Syrranh: Jag har bilder på min sida vad jag har handlat på gekås. Dem har tyvärr inte så mycket som du skrivit upp.

• misan84

Syrranh när jag var där för tre veckor sen hade dem typ hälften, vad typiskt Kanske skulle ta en tripp till

• misan84

Nu har jag med photoshop hihi. Sååå kul ju Min föräldragrupp börjar den 21:a maj. Lite sent tycker jag. Ska ni ha med era pojkvänner??

• misan84

Välkommen Nissan. Låter som en himla kamp du går igenom hoppas allt blir bra för dig o bebben!

Gu vilket härligt väder det är ute:) Hoppas det håller sig såhär nu hehe. Håller på att dona lite med photoshop nu men det verka inte som att jag kan lägga in bilder här. Någon som vet varför??

• misan84

mammab: hur gör man om dem till jpg? Det står ju på engelska alltihop så jag fattar ju noll

• misan84

Mammab: Tack det funkade men det går fortfarande inte sätta in dem i mitt galleri hmmm. kan ju vara för stora bilder.. Vet du hur man minskar dem i photoshop utan att behöva starta ditt?

• misan84

mammab: jag fixade det nu sååå kul det är hihi:)

• misan84

Ja hoppas verkligen allt är bra med zandarisen. Men bara en tanke om man nu skulle bli tvungen av något att föda nu klarar barnet sig bra o så då??

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3