-
-
efter att ha läst det där undrar om man ska fixa innan. ska prata med killen
-
men det var väl inte familjen som bråkade utan myndigheterna.
"I drygt två månader har Jens Vendel tvingats kämpa mot myndigheter för att få sitt faderskap godkänt. När ett ogift par får barn tillsammans måste faderskapet nämligen godkännas av mamman. "
min familj skulle heller aldrig bråka om sånt. bara se till att mitt barn skulle ha allt han behöver och hjälpa pappan med alla krafter.
-
jo man tycker det. och speciellt då mamman dog. pappan kanske skulle vara svårare som dom skrev i tråden.
-
ha det så roligt :) önskar jag hade badkar det skulel behövas för min onda rygg nu .
-
jag var på en vägkrog i vintras då vi skulle lämna tillbaka min hingst till sina ägare och då åt vi pasta med skink och bacon sås blev så sugen på det sen med så jag testade göra och dte blev så gott
lök, skinka och bacon som man bryner först sen så in i en kastrull med Creime fraiche jag tog franska örter och grädde .. blev riktigt mums och så enkelt :) -
:) jopp ska nog fixa det imorgon blev så sugen nu då jag skrev det. har en kompis inneboende den här veckan och hon har käkat pizza så dte är nog inte så lämpig mat idag :)
-
vi borde ha en undertråd till recept så när man har matproblem kan man gå in och läsa tips:p
-
jag älskar att laga mat. synd bara att killen flyttar hit först i slutet på maj början på juni så blir inte så mycket då man bor ensam. men till hösten så kommer jag väl vara hos han mer då han får sin lägenhet och pluggar så kankse det blir pli på matlagning :)
-
:) skrattar och mammaB vi skulle flitigt testa dina recept :) har ibland såna problem med att hitta på nått att äta och det är illa då jag faktiskt kan laga mat..