• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Vi ska ner till stan nu och kolla på brasan och när manskören sjunger in våren. Halmstad kanotklubb kommer att ha fackeltåg på vattnet och tända brasan som ligger mitt i nissan (ån) som rinner genom city. Ska bli mysigt! ska till goda vänner efter det och spela spel!

• Jessa6

God morgon alla tjejer! Sov rätt länge idag känns det som, legat och pratat med bebisen ett tag och min kise. Mannen är och fiskar och jag får väl lulla runt här tills han kommer hem. Annars bra med alla idag?

• Jessa6

Asså man är jui nte klok, jag kom på nu attt vå nätter irad har jag drömt att jag ammat min katt. Någon mer som drömmer skumma drömmar??

• Jessa6

Jag tycker inte att det är så farligt än, jag längtar ju så klart till att bebben kommer ut men jag vantrivs inte så mycket faktiskt. Visst börjar det bli jobbigare och tyngre med nästan 10 kg på sig men jag vet ju att det har ett slut om några veckor. Nu är ju detta mitt första barn så jag får väl njuta av den tiden vi har kvar att vara ensamma och kunna göra som vi vill

• Jessa6

Idag har jag varit hos mina föräldrar och hämtat lite bebissaker. Fick bland annat skötbordet man sätter på badkaret som vi hade när vi var små, blir perfekt, har ingen plats annars.

Sen fick vi kläder de hade köpt i Thailand och även kläder och lakan som vi haft när vi var små. Ska bli kul när man har tvättat upp allt och se vilket man vill ha

• Jessa6

Blev inte alls bra med skötbordet, vårt badkar var med runt innuti så den bara hoppar upp, får se om vi kan böja till benen lite på den annars blir det till att köpa iallafall...

• Jessa6

solstraalen: Precis där är jag jätteöm ibland, det är nog normalt får vi tro. Min bm kunde inte känna hur bebis låg förra gången, hoppas hon kan det denna gången, på måndag ska jag dit och är då i v 32.

• Jessa6

Vickyb: Något vi brukar göra är att ta att riva skal från en lime, pressa saften ur limen i en skål, lägg i skalen, pressa i två klyftor vitlök och till sist 2 msk flytande honung. Marinera kycklingarna (skär gärna lite skåror i kycklingen så tränger de tin djupare) Sen om det är gott till rödvinssås är ju en smakfråga...

• Jessa6

Jag vet inte heller hur länge jag ska jobba, tänkte mig kanske till den 8 juni, då är det 1 månad kvar...Men jag vet inte...Bara det inte blir långtråkigt att gå hemma och vänta, tiden går ju så sakta när man inte har något att göra...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3