BF Juli-07 Nr3
3 olika ställen kan man väl säga, nappflaskor, nappar och sånt på ett ställe, kläder på ett annat och täcken och lakan och sånt i en tredje hörna...Lite onödigt utspritt kan jag tycka...
3 olika ställen kan man väl säga, nappflaskor, nappar och sånt på ett ställe, kläder på ett annat och täcken och lakan och sånt i en tredje hörna...Lite onödigt utspritt kan jag tycka...
Jag oroar mig också att det ska hända något nu på sluttampen. Känner också bebis varje dag men man har ju tanken, tänk om...
Får försöka ta en dag i taget och njuta av den tiden man har kvar istället. Jag gläds massor av min bebis och längtar så tills h*n vill komma ut!!!
Oj vilka diskussioner det varit här idag, skummade igenom lite.
Hoppas alla mår bra, vi grillar med och har klyftisar i ugnen, vitlössås och bearnaise! Smaskens!! Helgen blir lugn, aksnke en tjejfest imorgon, får se...
Jag tycker också du ska ringa iallfall för att bara kolla så det inte är någon fara...
Såg att ni pratade om hickande bebisar, min bebis hickar flera gånger om dagen, är lite småjobbogt nu när h*n ör så stor, det är obehagligt när h*n hickar neråt mot blåsan...Bra ska det vara iallafall så jag får stå ut, hicka på lill* vän!!
God morgon! Ska ut och äta frukost på balkongen nu och sen måste jag åka och kolla skor, mina fötter svullnar när det är så varmt så mina vanliga skor ser jätteroliga ut på mina stumpar... Måste hitta något mer passande!
SannaKaarina: Ja vi har superväder, vi ska faktiskt åka till stranden...(vågar knappt säga det) Ska ligga på gräset där iofs men får väl passa på nu innan liten kommer
Nu har jag varit på strande, tror ni jag ser rolig ut nu med solbrända bröst/bringa och solbrännda ben, magen är vit (jag hade en vikt t-shirt över) Ser inte klok ut nu...
Min sambo är också väldigt duktig påfotboll fast ahn har itne varit så högt som i allsvenskan. Han är målvakt fast nu har han lagt skorna på hyllan. Han vill ju gärna att liten ska bli en fotbollsspelare, har också AIK-helsingborg på, inte så intresserad måste jag erkänna...
Halvblod: Ja vi skulle också köpa en sån men såg vi att de hade stavat fel på "Jag" så då köpte vi aldrig men min sambo vill köpa en där det står "Jag är pappas fiskekompis" Han älskar att fiska med min gubbe!