• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Goddagens girls!
    Nu är man hemma efter en helg i Göteborg. Liseberg helt ok, åkte ju inget och spelade bara bort en massa pengar...
    Lördagen sprang sambon Göteborgsvarvet och skötte sig bra tycker jag Jag stod och satt bara vid sidan av banan och ahde det gött!
    Men bebis märker nog att vi är hemma nu för nu rör det runt rejält i grytan där inne

• Jessa6

Nej det får nog vara, jag vet inte hur jag ska bete mig åt för att få se den. Nu blir det film och mat hos goda vänner

• Jessa6

Nathalie009: Min bm sa till mig senast jag var där att man INTE skall sola solarie så här sent i graviditeten (inte för att jag gör det men frågade om solen i övrigt), hon sa att magen blir för nära "strålningen" eller vad man ska kalla det och det kan bli för varmt där inne + att det är större risk att få pigmentförändringar av solarium...

• Jessa6

God eftermiddag!
    Nu kommer jag att vara ledig en vecka, börjat en ny på jobbet så vi sitter lite på varandra där nu så jag får vara hemma, helt ok med mig!!Har varit ganska jobbigt på senaste tiden, mycket jobb, helgerna vhar varit uppbokade och sorg mitt iallt när jag fick avliva min katt. Så det ska bli skönt att vila upp mig lite.

Ska till IKEA på fredag och Babyland och hämta vagnen, sen blir det Gekås på lördag!! Här ska det inhandlas!!!

• Jessa6

little baby: Ja det är just sånt vi ska inhandla nu, skrev en shoppinglista och den blev rätt lång

Vet inte det där med att fixera sig, min har inte gjort det än men jag har kännt sparkar på annat ställe senate dagarna, senast hos bm låg h*n ju i säte.

• Jessa6

Min har inte heller pluppat ut, jag har ganska djup navel men det är inte mycket kvar av den nu...

• Jessa6

God morgon alla!
    Tvättar och ska rensa ut i garderob så att vi får plats med bebis saker. Idag ska häär röjas!!

• Jessa6

Är det så många som har så mycket sammandragningar? Jag har inte alls mycket, bara lite smått som knappt märks, kommer på det efteråt...Hade annan sorts sammandragning i natt 3 ggr vaknade jag av det, inte alls tokigt

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3