Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

Nu är faktiskt väggarna tvättade och målade så nu är det glömt

Hoppas bara Adam kommer ihåg att det är aj aj att måla på väggarna. Han har just varit duktig och tagit sin penicillin och nu ska jag föröska få honom i säng så man kan ha lugn och ro så här på fredagskvällen.

Det är full fart i min mage, den når inte till revbenen än som tur är, kommer ihåg hur det känns. Men däremot sparkas det neråt så det känns som den e på väg ut eller nåt inte så skönt.

Idag märkte jag att brösten börjat läcka lite. men bara nån droppe.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

jag åt just en kartong med småtomater
    såna och vindruvor kan jag vräka i mig. känns lite bättre än godis också. Men snart åker nog godiset fram också
    och kanske lite chips..... och lite chokladkaka...... usch!

• Prinsessan Zelda

har varit och shoppat i skärholmen centrum idag. Fy vad mycket folk det var ute idag, varför då???

Hittade i alla fall ett par mammashorts och en amningsbh på hm. och ett par jeansshorts till Adam.

Foglossningen blir bara värre. får stanna upp ibland så jag inte går itu känns det som
    Ska träffa läkare nästa torsdag för det, och för mina händer som gör ont då och då.

Ikväll ska vi till kompisar och grilla, ska bli skönt att komma ut och träffa lite folk. får säga att det är sambons tur se efter Adam ikväll

• Prinsessan Zelda

gomorron allihopa.

gick upp 6 med Adam. men han satt och kollade på tv i 2 ½ timmar Oskyldig så jag fick sova i soffan bredvid.

vi ska fixa på tomten idag, men jag startar lite lungt vid datorn

• Prinsessan Zelda

Adam brukar kunna sitta själv och se på tv i vardagsrummet, men idag gick det visst inte

Jag känner inte av min foglossning när jag sitter och ligger, bara när jag står och går.

• Prinsessan Zelda
    rund o go skrev 2007-04-22 11:01:05 följande:
    Hej! Hittade precis denna tråd.. Har tittat om det funnits någon tidigare men.. När har ni BF?? Jag har den 23 Juli.. Era första? Det är mitt tredje *ler*Allt bra med er? Anna
    Hallå.

Jag har också bf 23 juli, med andra barnet. det finns länk till bf listor i trådstarten.
  • Prinsessan Zelda

jag fotar själv, fast ibland använder jag kamerastativ också

fotar min sambo blir inte inställningarna som jag vill ha dem

• Prinsessan Zelda

nä, inte så höga krav på magbilderna

här är det nog jag som är fotografen, sambon är intresserad men har inte tiden till det.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3