zandrisen skrev 2007-04-12 10:21:40 följande:
Gällande träning, så går jag ju på vattengympan 2 ggr/v, men det är också typ ALL rörelse jag får! Sitter och ligger mest övrig tid pga den trasiga ryggen. Ok, liiite träning i armarna får jag väl om jag sköter rullstolen själv, men det är inget jag räknar.Nån mer än jag som är ruskigt anfådd...? Var lika dant förra graviditetet, anfåddheten kan komma när som helst, ibland vaknar jag mitt i natten och kippar efter luft, skitjobbigt! Måste kolla mitt blodvärde snart, så att det inte är därför...Idag kommer svägerskan och hjälper oss att tapetsera om lillemans rum! Det ska bli ljust ljust gult, och kommer bli sååå fint! Rummet (som varit gästrum förut) är ganska litet, så ljusa färger var det självklara valet. Håll nu tummarna för att vi ska hinna med allt idag!
Angående
andfåddhet.. hua.. ja den har jag kännt av tidigare denna graviditeten. Sist kom den i slutet när magen var tung.. men nu har den redan kommit och jag har 14 veckor kvar. *suck*. Behöver inte anstränga mig särskilt mycket heller.. hahah.. snacka om en bra kondis.
Åh, är oxå jättesugen på att tapetsera om i det nyblivna barnrummet.. gamla datarummet som det var innan. Just nu har vi grå tapet där inne, och det hade varit trevligt med en ljusare färg som kan passa både kille och tjej. Ljusgul eller kanske en härlig ljus vårgrön!
Igår kom ju samtalsämnet upp om
läckande bröst.. Jag sa att jag inte fått det ännu.. men det har jag..

Märkte det igår när jag badade.. klämde lite och ut kom en genomskinlig vätska.. Men ännu har inte någon bröstmöjlk kommit och vätskan kommer än sålänge bara när jag klämmer ut.