BF Juli-07 Nr3
Nu sticker jag hem. Har jobbat så mycket på sistone att jag unnar mig en tidig hemgång idag. Älskar stämpelklocka och flexsystem.
Har kasst internet hemma så vi ses imorgon igen.
Lycka till Annki!
Nu sticker jag hem. Har jobbat så mycket på sistone att jag unnar mig en tidig hemgång idag. Älskar stämpelklocka och flexsystem.
Har kasst internet hemma så vi ses imorgon igen.
Lycka till Annki!
God morgon!
Fy, vilket väder det är. Faktiskt riktigt mysigt att sitta inne och jobba.
Donna69: Usch, det lät inte bra. Hoppas allt är ok.
Kommer inte ihåg vem som skrev det (har läst ikapp sen i fredags så det var en del att läsa) men jag har också blivit så där jättetrött nu igen. Ungefär som man var runt vecka 12. Jag äter mina järntabletter som vanligt och vet inte varifrån denna otroliga trötthet kommer från.
Vågade mig på en liten promenad igår på 15 minuter och JIPPIE! jag fick nästan inget ont. Kanske vågar göra det till något regelbundet nu...annars kanske det är skonsammare för kroppen att cykla? Någon som vet?
Tack alla som svarade. Då ska jag bara ta korta promenader hädanefter och så cykla om jag känner för att motionera mer. Har en suverän motionscykel hemma så jag kan cykla framför TVn om jag inte vill få frisk luft.
Lycka till Milla. Ska hålla tummarna för att moderkakan flyttat sig.
Hmmm, sova middag skulle ju inte vara alls fel. Fast tror att mina arbetskamrater skulle tycka att jag var lite konstig om jag la mig efter lunch.
Fast nu ska jag vara ledig 4 (!) hela, härliga dagar från torsdag till söndag. Ska dock på bröllop på lördag så då blir det inte så lugnt.
Nu har det spruckit upp här i Västa Götaland så nu skiner t.o.m. solen.
Beckah: Hoppas det ordnar sig för dig och sambon.
Lindisen: Det lät jättefint. Jag ska på bröllop på lördag men ska ha en "vanlig" klänning (inte mammaklänning) och sen försöka krångla på mig mina vanliga, vita linnebyxor också.
De har mudd där uppe och passade fortfarande förra veckan men jag känner att jag börjar lägga på mig på låren så jag ska försöka tänka på vikten den här veckan så de fortfarande passar. Känner att det är skönt med ett par byxor så det inte syns så när benen svullnar på kvällen. Blir väl liiiite dans i alla fall.
Hi hi, vad kul att träffa någon man "känner" på BB. Någon mer än jag som tänkt att föda på KSS i Skövde?
Klart det inte är en skitsak Theresa1. Borde du inte få göra ett vändningsförsök i vecka 37?
Jag har också en bebis på tvären men den får mer än gärna lägga sig "rätt" nu så jag slipper vara orolig.
Mama77: Hon har bara sagt att den kan vända på sig fram till vecka 35. Sen kan de visst vända sig senare när det är andra barnet eftersom man är lite "slappare" i muskulaturen med andra barnet.
Jag gillar också att föda. Hellre två förlossningar än en graviditet.
Fast jag vill inte föda i säte.
Vickyb: Vad jobbigt det låter. Hoppas besök hos psykologen hjälper. *kramar om*
Copernicus: Vad avundsjuk jag blir. Har inte kunnat dricka apelsinjuice på evigheter pga halsbrännan.
Jag har fått sååååå ont i ryggen av att sitta. Några tips på vad man kan göra när man sitter framför en dator minst 8 h/dag? Jag har tyvärr inte höj- och sänkbart skrivbord.
Mammab: Kan inte du komma och ta itu med min klädkammare också? Fattar inte varför min är full medans makens är sådär lagom halvfull. Kanske måste kasta/skänka några väskor? Eller skänka bort skötbordet som ska vara på badkaret (kommer vi nog inte använda den här gången) för det tar lite plats
?
Min bebis är vildare än någonsin. Eller så är det bara för att det börjar bli trångt och ALLT känns för tillfället. Är bara i v 31 så än finns det väl lite plats att röra sig på. Nojjar mig fortfarande för att bebisen inte ska vända sig rätt. Försöker att inte tänka på det eftersom det kan dröja måååånga veckor innan den lägger sig med huvudet rätt men det är svårt att låta bli.