-
så va det för mig förra veckan å jag blev superorolig, men efter några dagar sparkade hon på som vanligt igen.mrsbygg skrev 2007-05-12 19:57:49 följande:får se om den rör sig nå mer imorrn..den rör på sig men inte alls som den brukar, verkar precis som den vore jätte seg eller trött...känner bara hur den vänder eller vrider på sig inga direkta sparkar bara små mjuka rörelser.. -
massa skit är det, om man blundar kan ju en å annan låt vara okej... men vafan... inget som klickar direkt!!
-
bulgarien=fågelskrämma?
-
ja det va faktiskt skit! måste väl erkänna att the ark var bäst....
-
visst ja, gömde skriva att jag köpte ett sånt där gravid-smycke oxå på brio så fint å mysigt!! bara jag inne just nu eller? sitter alla klistrade vid tv;n... *suck* kollar med ett halvt öga
-
alltså du missade ju årets höjdpunkt ju!!! (he he, eller inte)Prinsessan Zelda skrev 2007-05-12 23:11:33 följande:kollar ej på melodifestivaler och sånt. har kollat på film ikväll istället. Nu ska jag nanna i alla fall. Go natt. -
godmorgon på er!
teen o beckah; hoppas ni är vänner med era män igen
vet inte riktigt hur in bebis ligger. förut fick jag superhårda sparkar mot höger revben, nu är det rätt så lugnt där. känner mer upp, mot mitt i mellan brösten typ och ibland ner mot naveln... hur ligger hon då???
Idag ska jag tvätta och fixa, men tvätt tiden börjar inte förrän 12...*suck* när man vaknar så tidigt. sambon jobbar och jag känner mig alltid så ensam då... ja ja, han kommer ju hem sen ikväll å då vill jag mysa massor (känns d som just nu alla fall...)
-
visst ja, går in i vecka 29 idag. får se om bild kommer upp till kvällen kanske!
-
jag har börjat få ont i övre delen av ryggen... det gör ont under vänster bröst ner mot ervbenen och bak i ryggen ganska högt uppe, men under skulderblad... det gör ont när jag anstränger mig, sitter ner länge och när jag vaknat efter natten... vad kan detta bero på? Är som molande värk, inte så det smärtar eller strålar
-
milla m killar; så du menar att det kan vara för att bebis fixerat sig?? det känns sååå otroligt obehagligt alltså!!