Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

farligt sånt ju
    Vi har både McDonalds och 2 Pizzerior granne, inte kosntigt att man aldrig lagar mat

L2K skrev 2007-04-22 14:19:55 följande:
    Vickyb - lät lite sådär. Men smaken är ju som baken. Här bor vi granne med pizzerian så jag behöver aldrig gå långt när suget kommer.
  • Calylite

endel flyttande här med, först 7 mil i gymn, sen 80 mil till på de ner till killen, snart fudnerar ja på 7 mil igen neråt
    Släkten är väll de man saknar mest, iallfall syskonen..

Nathalie009 skrev 2007-04-22 14:40:19 följande:
    L2K haha jo ösmo e juen bit bort, bodde i Nynäshamn när ja va jättliten å har min mormor o släkt där så e där rätt ofta :P Lite off där med :P
  • Calylite

kommer från åre, flyttade sen till Östersund, sen ner till Skövde och nu vill ja till jönköping

• Calylite

L2K
    Ja tur att man tycker d eär askul

Prinsessan Zelda
    snyggt
    fast texten längst ner var jobbigt svårläst så amn helst hoppar över att läsa den

• Calylite

L2K
    haha varför inte närmare varann?

• Calylite

L2K
    Sötersund tog de en vecka för kompisen, här tog de väll ca 1½ vecka.. fast de va itne släta dock.

haha ja de låter ju bättre

• Calylite

L2K
    de låter ju som en smart idé, den borde du ta upp emd hononm ;)

• Calylite

vi ska göra pasta och nån slags fläsksås till, första gången så märks om de funkar

• Calylite

haha ja med, men de har ja förvisso alltid haft, älskar att inreda

MissHeaven skrev 2007-04-22 21:27:33 följande:
    Någon mer som fått värsta BOA-nojan? Jag blir tokig... vill inte bo i lägenheten längre, vill flytta till eget hus och göra ordning till babyn kommer... packa upp, tapetsera, pyssla... suck... vi vill ha något EGET! vill ha en egen trädgård också.
  • Calylite

oj, jobbigt att vara känslig för saker. de måste ju hindra en rätt mycket ändå i avrdagssaker andra tar för givet
    Här kan amn släng aupp en hel fågel och göra allt från plockning till äta, haha ja skulle ngo till och med kunna äta larver om de krävdes, skulle vilja pröva på musslor och se hur de smakar.

tbmh
    Å de lät ju som rena rama himelriket

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3