BF Juli-07 Nr3
Jen2006
Håller med, så kan ja också, sambon fattar ingenting
Ska bli sååå skönt att lippa dessa jäkla hormoner.
Jen2006
Håller med, så kan ja också, sambon fattar ingenting
Ska bli sååå skönt att lippa dessa jäkla hormoner.
foppaskor, avd är de?
little baby
Aha tackar
Fräna ju.
Får hoppas de ja med då, ananrs har ja ingen aning
Vicke
har med för mig att de bara gäller anställda, de borde ju inte kunna förbjuda besökarna.
Tredje besöket hos BM idag. Är i v.30 nu!
SF - 27cm
hjärtljud - 144
blodtryck - 120/70 (som sist)
Låg lite under kurvan men fullt normalt sa hon att de kunde vara över eller under.
Sen skulle ja ta de lugnare, killen bara flinade när hon sa de, han vet mycket väl att ja sitter där och nickar och ler för att sen komma hem och storstäda och ta en långpromenad med hunden efteråt
little baby
skillnaden är ju att anställda vet om ev förbud medans man inte kan ha den begäran på besökare att de ska veta, många är som mig och orkar inte läsa/lyssna på allt som emdia säger. Där är skillnaden
Sen så enligt lag så står det inget skyltat om de så kan de inte säga att du inte ha det, så bara att bära på om de itne står nått annat
little baby
media överdriver med också så de ska bli värre än de är annars är de ju ingen story liksom, så om en har ett par skor så slås ju itne hela sjukhuset ner som de påstår
Sylt
dom har ja inte vågat prova.
Privade den där paprika de har och den smakade ju apa så inte vågat prova nått annat än de man brukar köpa
(dvs orginal och Hot&Spicy)
Prinsessan Zelda
Vi ska med se Spider-Man 3 på bio, sett de första två där så trean är ett måste, så glad man vann biljetter då man är luspank