Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Vicky, är vaken..... Vill sova men kan inte! Jäkla rygg... *mutter*

• zandrisen

Beckah, kan du inte skicka över en sån där tablett med expressbud...?

Ska också försöka nu.
    Nattinatt.

• zandrisen

Halvblod, du menar AIG:s bröstcancerförsäkring, som man sedan kan uppdatera med underlivscancerförsäkring. Det är den enda försäkring jag har idag, förutom min olycksfallsförsäkring. Jag har så mycket tillägg jag kan, och betalar 39:-/månad.
    För min del innebär det engångsbelopp på ca 100 000 kr per bröst/underliv som jag får cancer i.

Finns mer att läsa om man söker på AIG.

• zandrisen

För dom som kan så uppmanar jag istället att ta en traditionell sjukförsäkring genom egentligen vilket svenskt försäkringsbolag som helst, skyddar bättre, och ger mer pengar än vad AIG kan erbjuda om man skulle drabbas av t ex bröscancer. AIG riktar in sig lite på såna som jag, som inte får nån annan sjukförsäkring, och innebär egentligen ganska lite pengar trots en relativt stor premie.

• zandrisen

Helenander och mammab, känner igen det där med städ noja. Jag är halvpedant (ok, helpedant då... ) och vill ha rent och snyggt och iordning, Min  man är mer åt "kliva-över-skiten"-hållet, och det är klart att det blir en del sammanstötningar då och då... Med tiden har vi enats om ett mellanting, där vi båda kan leva, men jag måste erkänna att det fortfarande är svinjobbigt att han inte "plockar" lika mycket som jag, han ser liksom inte stöket...! Sen jag blev dålig så har det dock skett en drastisk förbättring, han kan plocka lite mer nu, och dammsuger utan protester när jag ber honom, och det beror nog på att han VET att jag vill göra det själv om  han inte gör det, och det får jag inte för farbror doktorn...
    Typ enda positiva grejen med att vara invalid, hahah...

• zandrisen
    Donna69 skrev 2007-05-06 13:59:24 följande:
    Hur märker man att bebis vänder på sig? När brukar det ske??
    Jag märkte det då han började kicka mig på  på revbenen  *aj*
  • zandrisen

Mjukis, nej det är ju inte klokt! FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!

• zandrisen

Kan du inte ta kontakt med någon tidning så att dom kan göra nåt reportage om att ett kräk snott er dotters gravlykta? Kan ju hoppas att den ynkliga människa som gjort detta skulle få åtminstånde liiite dåligt samvete då eller ännu bättre, att nån skulle komma på henne/honom... Fy, sånt här borde inte få hända, det är ju HEMSKT!

• zandrisen

Mjukis, ring din lolaktidning, eller varför inte aftonbladet/expressen?

• zandrisen

Har just moffat pizza... Generad Fattar inte att det ska vara så svårt att låta bli att äta "fel" grejer..? Jaja, det var gott, så det må vara hänt.

Angående standardmått på täcken och sånt så tröttnade jag ur helt och hållet och köpte en lagom varm filt, som jag sedan sydde påslakan till i mjukt fint tyg. Har kvar dom och kommer kanske att komplettera med nåt mer när jag är på sy-humör.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3