BF Juli-07 Nr3
Halvblod
drygt att dom gjort de så, här är de dom 2 hela översta raderna som finns. Dock gilalr inte sambon att sitta så långt bak men nu ahr han inge val
Halvblod
drygt att dom gjort de så, här är de dom 2 hela översta raderna som finns. Dock gilalr inte sambon att sitta så långt bak men nu ahr han inge val
Halvblod
hehe låter bra de ju
Du får hålla dig borta från drickan innan ni går dit så borde de ju gå på den biten iallfall
Donna69
orka tänka på vikten, de är ju rena vikthysterin här inne om vem som går upp minst. Skit i vad andra går upp och säger och lyssna på den egna kroppen istället, den vet bra mycket mer vad som behövs än alla såkallade FL-experter tror sig veta
zandrisen
Jag hade inget syfte på några i denna tråd men om du tog åt dig så varsegod
Mitt syfte var riktat till allmänheten här på hela FL Där folk blir helt galna om någon gått upp si och så eller tycker man borde banta ner om man gått upp över ett visst streck, eller att man inte går upp för mycket och de betyder att man skiter i ungen typ, så att man blir mörkrädd av mindre folk kläcker ur sig.
Jag orkade ärligt inte bläddra tillbaka och såg bara nått om vikt, va mer riktitat mer allmänt där med om vikthysterin som äger rum på FL, innan i början av gravven hade ja inga problmen med 15-20kg plus utan räknade med de men nu sen man började på FL så mår man riktigt kasst över ett ynka lilla kg man går upp av allt man läser och de är så extremt onödigt att haka upp sig på vikten, så som privat som hos utbildade. Låt kroppen sköta sitt liksom.
humlan1973
blocket är bra grejjer
går de itne ta av på sidorna av vagnen eller är de fastsytt?
Vill emd färga men ta må ja nog ta hela annars komemr de se konstigt ut.
Funderade på att lappa över med eget tyg men de lär bli svårt och mina syskickligheter är inte så stora
Här börjas semester samma vecka den är planerad att komma, rätt lägligt
Sen bli hemma någon vecka med den och sen åka hem till Jämtland en vecka och semestra lite.
Fiska står väll högst på listan, hittade ett smultronställe förra året där till och med jag kunde få napp ![]()
Halvblod
och så kan man ge sig sjutton på att samma personer sitter och säger hemma "man ga går inte efter utseende de är insidan som räknas" Idioter finns de verkligen överallt, klart du kommer bli en toppenmamma
mammab
Vuxenpoäng?
Haha skoj
Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng, kanske köpa en ny bil eller köpa bostadsrätt.
förhoppningsvis blir de inte varmare, ja håller på gå under bara idag