BF Juli-07 Nr3
Usch min bm ringde nu på eftermiddagen ochsa att mina värden är jättedåliga . Jag har fått anemi. Typiskt! Ska till läkaren i morgon oh få någonting utskrivet. Tänk om man bara fick njut utav graviditeten och må bra!
Usch min bm ringde nu på eftermiddagen ochsa att mina värden är jättedåliga . Jag har fått anemi. Typiskt! Ska till läkaren i morgon oh få någonting utskrivet. Tänk om man bara fick njut utav graviditeten och må bra!
Ja precis anemi är blodbrist. Det är ju inte så konstigt jag är trött och orkeslös. Får se vad läkaren säger i morgon då!
Jag är så sugen på nått gott men det eka på godsaker här hemma. Sitter å knaprar på flingor. Dessutom osockrade! Delikatess *not*.
MissHeaven; hmm det låter ju ganska omöjligt
... Du får göra nått annat gott. Chokladbollar!
Idag har jag lämnat in min ansökan om hp. Nu är det bara att hålla tummarna. MEn detär ju sällan dom nekar undersköterskor i vården.
Sen var jag hos min bm och läkaren. Mina värden hade höjts. Så sönt men jag har fortfarande animi. Fick nå folsyratabletter utskrivna idag. Men läkaren jag var till var hemsk. Svårt att örklara på vilket sätt men ointresserad av mina problem. Hon fråågade mig hur jag mådde annars förutom blodbrist. Jag började förklara hux flux i en mening säger hon nej kom nu så ska vi be din bm ta prover på dig . SKa träffa läkare igen om en vecka hoppas för gudskull att jag inte får henne igen
...
Annrs är jag så trött idag skulle vilja sova en stund men jag är hemma själv med dottern på 1½ år så det går inte. Sambon slutar inte förns 21.30. Nåja jag får väl vila en skvätt när hon somnar för natten!
Jag vill också gifta mig. Men det känns som om det aldrig kommer hända ! Men vi sa att om bebisen bestämmer sig för att kommaut 070707 så gifter vi oss 080808 det vore kul. Men nu blev mit bf flyttat till 16/7 från 9/7 så det blir nog inget bröllop...
L2K;
Ja visst det är ju en tisdag lite knepigt. Men jag ska gifta mig då iallfall folk får ta ledigt hehe! Ja visst då har jag nått att göra utöver min spädis och då 2 åring. Men man måste få vara annat än mamma också
...
Mjukis82;
Men va säger du.. Men vad har jag kollat på då. Hmm va konstigt.. Jag var väl inne på fel år eller nått! Men en fredag låter ju pos! Var helt säker på att det var en tisdag... hehe
L2K;
Ja då gjorde nog jag så också. Så knasigt!
Mjukis82;
Ja absolut! Nu blev jag glad ! Får se när bebis kommer då... Vill gifta mig då iallfall.