• Vos

BF Juli-07 Nr3

Victor var nog kort då för vi hade babyskyddet (bara ibland de sista månaderna i och för sig) tills han var ett år tror jag.

• Vos

Låter mysigt med alla eldar. Här eldar vi på påskafton, alla julgranar går då upp i rök.
    När man slänger ut granen så ställer vi den bara i trädgården och vips har nån liten kille hämtat den
    De är indelade i lag och snor granar från varandra, de är fan inte kloka......
    Men det är mysigt när de eldar. Sen vinner de som hade mest granar (hur de nu räknar ut det).

• Vos

Underbart väder idag
    Tog sonen på en cykeltur och njöt. Det blev ca en mil innan vi var hemma igen så magen mår inte bra
    Det var nog lite väl långt för mig att cykla. Måste lära mig att varva ner och njuta av att inte göra nåt, men hur gör man det???

• Vos

Solstaalen: Precis där har jag ont nästan jämt. När jag sitter i soffan trycker den på mest på höger sida. Set gör så ont ibland att jag skriker och får lägga mig eller ställa mig. Häromdagen lade jag min mans hand där så han fick känna hur h#n trycker, han blev paff när han kännde hur stark den är.

Vicyb: lite sambal oelek (eller hur det nu stavas) är oxå gott i marinaden. Jag brukar ha: olja, nån god soya, flytande honung, sambal oelek, citronpeppar, salt, franska örter.

• Vos

Har inte hängt med riktigt de senaste dagarna för jag råkade fixa virus i datorn härom dagen........

Gubben blev inte speciellt glad

Börjar bli trött på alla dumma kommentarer: Åh, här kommer du med magen.....
    Hur mycket större har du tänkt bli.....
    Nej, men hjälp vad kraftig du är.....
    Det måste vara dags snart.......
    nej, men ska du ha barn? Det visste inte jag.....
    osv, osv.......

Nån annan som hör sånt HELA tiden?
    Jag bor i och för sig på en liten ö men va fan, alla behöver väl inte bry sig om mig och min mage. Vikten är oxå något som alla ska veta, skumt...

Vill inte vara gravid längre, nu får det snart vara slut. Avis på er som ska ha tidigt, jag har ju bf 27/7

Råkade skriva detta inlägget i fototråden nyss. Så nu kopierade jag över den hit där den hör hemma

• Vos

Var på H&M idag och shoppade lite.
    Victor var med. När jag var inne i provrummet för andra gången suckade han djupt och sa: det är inte roligt att handla med dig mamma, du är bara för tjock!!!

Antagligen har jag sagt att jag för tjock när jag provade nåt.

• Vos

Har tecknat den som är gratis, hade den förra gången oxå.

Victor är oxå försäkrad upp över öronen, dyrt men bra i fall att...
    peppar, peppar....

• Vos

copernicus: Nej du har inte fått någon bekräftelse och du kommer inte få det heller. Jag undrade oxå för ett tag sedan och kollade upp det. Men man får ingen bekräftelse inte vet jag varför men så är det bara.

• Vos

Nej tjejer nu måste jag natta, ryggen tar livet av mig och ungen boxas.
    Godnatt

Säng, säng, säng

• Vos

Det måste jag kolla upp med min livförsäkring, vad den innebär ang cancer. Min syster har bröstcancer och hon hade ingen bra försäkring. Men efter mycket om och men visade det sig att hon hade en någorlunda bra genom jobbet.
    Det kan ju komma så där plötsligt och så har man tänkt på det jättemånga ggr. Jag tror att jag undermedvetet tänker att jag är för ung ännu men det är jag inte, min syster var bara 32 när hon fick reda på det. Nu har de konstaterat att hon troligen haft tumören i tre år innan de tog bort den!

Måste ringa folksam imorgon.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3