BF Juli-07 Nr3
Det känns nästan som att zandarisen har fått sin lilla. Brukar inte hon vara ganska aktiv här annars?? Eller kanske hon bara är inlagd hmmm. Hoppas allt är bra med henne o lill*.
Det känns nästan som att zandarisen har fått sin lilla. Brukar inte hon vara ganska aktiv här annars?? Eller kanske hon bara är inlagd hmmm. Hoppas allt är bra med henne o lill*.
Någon som vet hur man får in två bilder på photoshop samtidigt?? Har försökt krabba o dona men lyckas inte:( Så att man kan sätta ihop dem o se jämförelse o så:)
Tack för hjälpen:) Ska försöka fixa med det ikväll igen:) Samtidigt som greys är äääälskar det programmet ![]()
solsraalen. När jag gör så så hamnar bilderna på varandra o sätter jag den ena bilden brevid så försvinner den bakom den grå färgen..hmmm.. Eller gör jag nått fel?
Beckah: men då hamnar ju den nya bilden på den andra. Jag kan inte få dem brevid varandra. Vet i sjutton vad jag gör för knas ![]()
God morgon på er! Vecka 31 idag sååå underbart. Gu vad tiden går fort
Hoppas allt är bra pusselbiten!
Tack så mycket:) Det värmer. Nu är jag helt slut, känns som man kommer få kramp imon. Hoppas det släpper för till pussel. Men har du ringt in o rådfrågat nått?? kanske är bäst?!
Nu ska jag nana. Ses här imon tjejer o sov så gott!
mammab: Vet hur det känns. Fy så jobbigt utan pengar. Vi hade också bara några hundra kvar efter räkningarna. Fattar inte hur man iallafall i slutänden har klarat sig. Har sökt som föräldradagar nu 60 dagar innan hoppas det går igenom så man kan börja leva lite igen.
Pussel: När min bebbe inte sparkar så brukar jag lägga mig ner på rygg och dra upp tröjan och dra med fingrarna över magen. tror det kittlas på bebben då, så då brukar den buffa för fullt på mig. Har du testat det?? Men du ska inte känna att du är till besvär genom att ringa för det är ju det dem är till för. Att hjälpa oss när det är nått!! Hoppas det blir bättre!