Inlägg från: Donna69 |Visa alla inlägg
  • Donna69

BF Juli-07 Nr3

Madelene87 skrev 2007-04-14 17:40:06 följande:
    Vad menas med molande värk har aldrig riktigt förstått det :P
    jag har uppfattat det som mensvärks-aktigt. Typ ingen direkt stark paniksmärta utan lite mer "puttrande"...haha, bra förklaring va?
  • Donna69

tror jag hörde nåt sånt när jag ifrågasatte värken...=)

• Donna69

det där har jag hört sååå ofta.

Även endel som trott att vi ska ha typ i maj.
    När man harklar sig lite o viskar fram att vi har BF 22 juli så blir det tyst.

Alla är vi ju olika, inte sant???

• Donna69

Va gott med grillat...

Vi skulle fira viktors bror igår med lite fest hos hans föräldrar.
    Vi kom dit vid 21, åt vid ca 21:45 o vid 23 va viktor så trött att vi fick åka hem. Vilket party!! =) =)

Idag blir det lite städa av, får besök i em av viktors gamla jobbarkompisar.
    Ska ev in till stan o kolla på ett skötbord oxå *wiee*

Vad ska ni flickor göra en vacker dag som denna?

• Donna69

God morgon god morgon!!!

Ännu en solig dag!

*tar JoNaLi i kragen o rycker upp henne. Ger henne lite frukost på sängen som lite pepp*
    Kom igen gumman, du är vacker precis som du är! Oavsett 2-3 kg extra eller vad det nu va! Va stolt över dig själv!!!

*säger Elin med det stöööörsta självförtroendet i världen-not* (asg)

solstraalen; hoppas saga bli bättre snart!!

Idag bär det av till kära gravida moster i katrineholm! Ska bli kul o ses, sist va väl nåt år sen!!

ha en underbar dag tjejer!!

• Donna69

Vad jobbigt alla verkar ha det med FK!

Vännerna runt omkring här har oxå haft en massa krångel hit o dit *suck*

Jag fick besked idag om att jag är beviljad HP from 23 maj. Känns riktigt bra....får se på torsdag om jag får fortsatt sjukskrivning tills dess eller om dom tycker att jag ska jobba... *nervös*

Zelda; Hur f-n tänker dom? Försök o få sjukskrivning på halvtid eller nåt iaf!! *nötter!!!*
    Vi flickor kan komma o kasta lite trevliga hormoner på dom *asg*

• Donna69

f*n va konstigt...3 veckor?? herregud....*suckar ljudligt*

• Donna69

Lindisen81;

Jag är restaurangbiträde på heltid. För mina pappaer tog den lagom 1 v från det att jag skickade iväg dom första gången tills jag fick det beviljat.

Sjukpenning lär du väl få ändå???

Konstigt system vi har va??

• Donna69
    Lindisen81 skrev 2007-04-17 13:45:07 följande:
    jag  e sjukskriven nu på 50% å får sjukpenning för det. men då min läkare vill ha mig sjukskriven på heltid från 1 juni säger hon att fk kan krångla och inte gå med på att godkänna sjukskrivningen. de säger att är man gravid är man ju inte sjuk! men hallå, ont kan man ju ha ändå! så får jag inte godkäns sjukskrivning sedan lär man ju behöva jobba heltid hela juni... mitt vik går ut sista juni...Vallmar; ja jag ska prata med läkaren,hon ska ju göra en mer grundlig undersökning på mig i slutet av maj. får väl säga då at jag är trött för jämnan och mår psykiskt dåligt eller så...
    Herregud...

Jag har gått sjukskriven sen 8 mars pga foglossning. Det har inte blivit bättre så antagligen får jag fortsatt ss fram till HP den 23:e maj...
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3