Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

här är SF måttet 27 nu i v.30
    Känns som stort för min lilla mage

• Calylite

15kg + nu i 29+4 tror ja de är, nått sånt.. V30 är det iallafall de vet ja

Pusselbiten86 skrev 2007-05-09 21:20:28 följande:
    tjejer..Hur mkt hade ni gått upp i vecka 30 ? 29+.....Ni som är så långt
  • Calylite

Bara gratis änsålänge på trygghansa tror ja de var men ska byta den till IF sen, gillar dom lite mer.

misan84 skrev 2007-05-10 11:08:29 följande:
    Har någon av er tecknat gravid försäkring?? har glömt bort, kanske skulle fixa det nu och vilken ska man ha??Trygghansa?
  • Calylite

72 dagar här, rena evigheten

Nathalie009 skrev 2007-05-10 12:24:02 följande:
    urs...73 dagar kvar står de på grav kalendern. låter ju som en evigheet. bläähJag mår typ dålgit när jag ser folk här på FL som jsut har plussat å e såå glada, dom vet inte vilken lång tid dom har framför sig! ahhaa..
  • Calylite

Det är du inte ensammen om du

teenpregnancy skrev 2007-05-11 20:48:04 följande:
    JAG VILL JAG VILL ATT DEN SKA UT!!!!
  • Calylite

Ja läste i aftonbladet om att nån gnällde om mammor som va ute med deras vattenkoppor barn. Men de smittar väll bara de 3 första dagarna?
    När ja hade (minns väl då jag var 13 år när ja fick de) så syndes prickarna hur väl som helst i 1½ vecka, inte stänger man in ungen så länge bara för att prickarna inte gått bort än
    Man hade ju vare sig feber eller kände sig dåligt, de va ju just de där prickarna bara som syndes.

• Calylite

solstraalen
    Läkaren här sa de första 3 dagarna, så efter de var de fritt fram för skola igen.

Hallonfot
    Finns de andra ställen att föda på säger du?

Ja ahr nog inge val, bor ju inte så långt ifrån precis men hade ja fått bestämma så hade de hellre vart i Östersund.

• Calylite

Melon säger dom ju är riktigt bra mot halsbränna..

• Calylite

min normala järnnivå är 125, när ja började med järntabletter hade ja 100 nånting.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3