Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

sådäära ny magbild å ny vecka då e det baaaaaaaaaara 10 veckor kvar då haha..

• Nathalie009

Tror inte man kan gå efter hjärtljuden o kön faktiskit :P

Mamma berättade att jag hade runt 140-140 varje gång medans syrrans låg på 130 =)

men ingen grav e ju den andra lik så man vet aldrig

vart så besviken idag när min moster sa att hennes första dotter föddes 1 månad för tidigt men andra gången fick hon gå över tiden!

suck ja som va så glad att evelina kom på bf+3 bara å tänkte att d blir samma denna gång.. duym som man e d har ju inte me saken å göra tydligen =(

Vill verkligen INTE gå över tiden bläääh.. Om ja itne ska snittas då då får man ju bestämmt datum =/

• Nathalie009

nån mer som får BETYDLIGT mkt mindre mage när ni ligger på rygg? tycker nästan d e läskgit som att hela magen bah försvinner haha känner mej nästan ogravid då :P sen när man står e den jättestor liksom

• Nathalie009

hehe okej. kanske beror på att min livmoder e bakåtlutad så den sjunker ner mot ryggen när jag ligger.. sen gör d typ ont å ligga på rygg blir tungt liksom.

ang amning så hade ja en skitbra elpump medelas tror ja den hette från babyland.. men den gav ja bort sen efter suck. men ska nog inte amma mer än första råmjölken endå så..lär inte behövas

• Nathalie009

ja har itne läckt nånting änn.. gjorde bara d lite förra gången vid v 33-35.. men sen hade ja typ ingen mjölk å amningen gick åt skogen så..

• Nathalie009

humlan: mamma sa samma sak till mej=) var 4de timme å man fick inte amma där imellan liksom .. knöäppt..

Nu på BB när ja födde evelina sa dom ungefär var 3dje timme, men självklart får man amma bnärman vill o d blir ju mkt mer ofta när de e nyfödda men d ska itne gå mer än 3 timmar emellan typ. sa dom då iaf

• Nathalie009

jeppa: man gör inget prov, det där är Familjerätten som man skriver under papper o intygar vem som är pappan =)

ja fick de hemskcikat. annars får man en kallelse när barnet e fött så åker man bara dit o skriver under! har även med delad vårdnad å göra.

• Nathalie009

jeppa:

ja det är bara om du skulle va osäker på vem som är pappan man gör dna test=)
    hursomhelst får ni en kallelse efter bebisen är född till Familjerätten och där skriver ni bara under ett papper båda två, och samtidigt fixar man de där med gemensam vårdnad :)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3