• Tania

BF Juli-07 Nr3

Min bebis ligger med huvudet neråt och det var länge sen jag kände en volt. Nu känner jag bara karatesparkar uppåt och boxarslag neråt/inåt på nåt vis.

Idag började jag ta ut semestertimmar så nu går jag 8-14. Kom inte ifrån jobbet förrän halv tre idag i alla fall för att en kompis kom förbi med hans son så jag bjöd på glass och så pratade vi en massa.
    Nu är jag såååå seg så jag vilar nog en stund medan Melvin kollar på Bolibompa.
  • Tania

Usch.. vaknade tidigt idag med och kände mig sur på en gång.. skoj!

Jag vill ju vara pigg och glad med massor av energi som spritter i kroppen... det är ju för tusan vår!
    Kul i alla fall att se hur vi har förändrats i våra tankebanor under trådarnas gång.
    Från början var det oro för ALLT... 
    Sen var det lättnad...
    Efter det var det glädje och förväntan...
    Och nu har vi hamnat i gnällträsket med krämpor och annat otrevligt som vi bara vill bli av med
    Hoppas följetrådarna blir muntra
  • Tania

Zandrisen: Min man datanörden säger att du ska kolla i menyraden VISA huvud och fot och avmarkera.

Hoppas du förstod nåt av det där för det gjorde inte jag
  • Tania

Sidhuvud sidfot står det så?

Han har det på engelska så han vet inte exakt vad som står
    Vad kör du för program undrar han?
  • Tania

Nä, glöm det han trodde vi menade Word men nu har jag visat var du kan skriva och var du INTE kan skriva här på FL så nu säger han så här...,

Kolla så att du har javascript på.

Fast nu säger han att om du INTE har det på så borde du inte se ikonerna ovanför stora skrivarrutan heller eller smiliesarna....

Har du kollat om det funkar med Firefox?

• Tania

sorry om det blir krångligt... men jag fattar ju inget om datorer utan för bara över hans tankar i text och skickar till dig...

• Tania

Jag återkommer... måste skrubba sonen och läsa saga

I´ll be back!

• Tania

sur idag igen... varför måsta jag vakna och starta en ny dag med att vara på dåligt humör hela tiden.

Visserligen sover jag dåligt och är jättetrött men ändå...
    Och så är det som vanligt att jag blir skitsur på MIcke som ligger och sover varje dag han jobbar hemma istället för att avlasta mig och ta Melle till dagis så jag får sova några minuter till.
    I morse var jag så elak att jag lät sovrumsdörren stå vidöppen och så pratade jag väldigt högt men det tar liksom inte på honom, suck.
    Nä, nu ska jag skriva ett hämta/lämna-schema. Jag vill inte vara ordinarie dagisförälder längre. 
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3