Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

solstraalen skrev 2007-03-27 08:15:05 följande:
    solstraalen skrev 2007-03-27 08:05:09 följande: mrsbygg skrev 2007-03-27 08:00:05 följande: eller njea nu räkna ja fel...det är kalendermånaderna man ska gå efter. 1-3 är första. 4-6 är andra 7-9 är sista..så nästa månad men då ör ja juh inte förens i v.29.och d stämemr juh inte heller om du går in i tredje i v.27?! Man delar väl in graviditeten i 3 lika stora delar Enligt FL och andra ställen jag kollat på så verkar de vara så iaf =) Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.27jo men d är juh tre lika sotra delar...d är va det står i fl tjossan..ja fattar ingenting..fl's uträkning är helt fel oxå egentligen så mja..enligt den så går ja inte in i v.25 förens på torsdag men den har redan slagit om till v.25 idag.fast egentligen byter jag vecka på måndagar..skumt. inget stämmer hehe... Hehe, den räknar fel på 1 dag på mig oxå Jag har gått 27 fulla på lördag och inte söndag som den tycker Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.27
    min räknar juh typ fel med 4 dar! den är helt skum. enligt denna uträkningen ska ja ha gått in v.25 (24+0) på torsdag, men jag gick egentligen in i v.25 igår..

men men, skit samma hehe..v.25 är jag i vilket fall som helst..
  • mrsbygg

här på fl står det trimester 1 är kalendermånad 1-3, 2 är 4-6 och 3 är 7-9.. jag kommer gå in trimester 3 nästa vecka å då är ja i v.26. det är är olika eftersom alla har olika menscyklar!

• mrsbygg

hua, precis kommit hem från stan. fikat med min mamma...

hehe, träffa en tant å gubbe i hissen, så söta. hon ba ååhhhhhhh vilken kula, sen stod hon å klappa på min mage enda tills ja skulle ut ur hissen
    känndes lite skummt, men hon va så söt så hon fick klappa

nehe ska kanpra vidare på mina halsbränne tablettar ja köpa idag på apoteket..

vilka är bäst jag köpte Novalucol, me dom hjälper inte alls tycker ja..suck

• mrsbygg

hallå, läst allt nu *hua* vårat trådlösa internet är trasigt, och vi har bara en sladd. så ja fick låna den nu en snabbis av sabon jag ska till bm på torsdag får se va ja gått upp då. vägde 69kg vid inskrivningen och jo lite för många kilon men det visste jag redan om, är 1.62. min mål vikt är 55kg..höll juh på träna å ha mig. hoppas ja går ner till det sen efter denna ploppat ut! jag har sån äcklig huvudvärk och halsbränna knaprar novalucol som om d vore godis..står juh inte hur många man får ta per dygn. så ja knaprar på..hjälper inte mycket kan jag säga. suck.. nått annat ni tycker man ska prova mot halsbränna??

• mrsbygg

föresten, är det bara min bäbis som får in rejäla kickar på revbenen? och ligger och tycker så högt upp att man får svårt att andas??

nu när ja sitter så känner jag hur nån kroppsdel på bäbisen tar i, i mina revben typ..
    rätt så obehagligt..

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-03-27 21:56:01 följande:
    mammab: i morgon ska jag klippa mig på Cut n blow!!!! Ska bli så jäkla spännande och få en ny frisyr. Hoppas att jag blir nöjd.
    gud va roligt!! behöver oxå klippa mig, suck...
    hoppas d går bra! lycka till idag då
  • mrsbygg

nu är karln på väg till dagis me lill tjejen sen ska han till jobbet!

så nu har ja internet tills han kommer hem
    måste ringa bredbansbolaget å se va fan d är som är fel. svin drygt!!

asså dessa jäkla tuttar, räcker me att ja råkar komma åt dom på fel ställe så sprutar d mjölk urk...
    och det lär juh inte bli bättre me tiden direkt, hehe..usch, jobbigt...

nehe ta sig i kragen och kanske städa här hemma idag?! inte gjort d på bra länge nu!

• mrsbygg

HJÄLP satt å kika lite..om bäbis komemr lika tidigt som saga gjorde är det BARA 11 veckor kvar Förvånad d är juh ingenting!! hjälp, nu börjar ja få smått panik hehe...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3