BF Juli-07 Nr3
men men, skit samma hehe..v.25 är jag i vilket fall som helst..

här på fl står det trimester 1 är kalendermånad 1-3, 2 är 4-6 och 3 är 7-9.. jag kommer gå in trimester 3 nästa vecka å då är ja i v.26. det är är olika eftersom alla har olika menscyklar!
sv.wikipedia.org/wiki/Trimester kvittar, går in i trimester tre nästa vecka...
mjo..suck..110 dagar kvar..urk
hua, precis kommit hem från stan. fikat med min mamma...
hehe, träffa en tant å gubbe i hissen, så söta. hon ba ååhhhhhhh vilken kula, sen stod hon å klappa på min mage enda tills ja skulle ut ur hissen
känndes lite skummt, men hon va så söt så hon fick klappa
nehe ska kanpra vidare på mina halsbränne tablettar ja köpa idag på apoteket..
vilka är bäst jag köpte Novalucol, me dom hjälper inte alls tycker ja..suck
hallå, läst allt nu *hua* vårat trådlösa internet är trasigt, och vi har bara en sladd. så ja fick låna den nu en snabbis av sabon jag ska till bm på torsdag får se va ja gått upp då. vägde 69kg vid inskrivningen och jo lite för många kilon men det visste jag redan om, är 1.62. min mål vikt är 55kg..höll juh på träna å ha mig. hoppas ja går ner till det sen efter denna ploppat ut! jag har sån äcklig huvudvärk och halsbränna knaprar novalucol som om d vore godis..står juh inte hur många man får ta per dygn. så ja knaprar på..hjälper inte mycket kan jag säga. suck.. nått annat ni tycker man ska prova mot halsbränna??
föresten, är det bara min bäbis som får in rejäla kickar på revbenen? och ligger och tycker så högt upp att man får svårt att andas??
nu när ja sitter så känner jag hur nån kroppsdel på bäbisen tar i, i mina revben typ..
rätt så obehagligt..
nu är karln på väg till dagis me lill tjejen sen ska han till jobbet!
så nu har ja internet tills han kommer hem
måste ringa bredbansbolaget å se va fan d är som är fel. svin drygt!!
asså dessa jäkla tuttar, räcker me att ja råkar komma åt dom på fel ställe så sprutar d mjölk urk...
och det lär juh inte bli bättre me tiden direkt, hehe..usch, jobbigt...
nehe ta sig i kragen och kanske städa här hemma idag?! inte gjort d på bra länge nu!
HJÄLP satt å kika lite..om bäbis komemr lika tidigt som saga gjorde är det BARA 11 veckor kvar d är juh ingenting!! hjälp, nu börjar ja få smått panik hehe...