Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Ingen aning, tror itne de gjort de, stog i aftonbladet att de skulle görhöra en gubbe nu iallfall om kidnappningen.

Donna69 skrev 2007-05-15 12:52:04 följande:
    har dom hittat henne alltså?? Inte läst nåt....?tänkte bara iom att det är en in-memory-of...
  • Calylite

Ja har ingen pigmentrand ja heller, riktigt skönt

• Calylite

53% på såna säger tjej men de är en pojk

• Calylite

så ahr ja med, enda dagen är de rena tornadon i magen sen en annan så känner man knappt av honom.

linper skrev 2007-05-15 18:50:58 följande:
    Idag har min bebbis varit väldigt lugn i magen.. och igår var den väldigt aktiv. Är det OK att det växlar så? Fler som har det så?
  • Calylite

En i min klass var trebarnsmor och pluggade, man avrt helt paff när hon sa de Hon såg itne en dag äldre ut än 20 heller (var 30 om ja inte minns galet)

Ja saknar plugget, vännern och ombyterna som man itne riktigt får på jobb.

• Calylite

Jag är såååå less, vill ha ut en nu, ja kommer bli galen om den går över tiden.

• Calylite

Nathalie009
    Jo så jag ska ha ett allvarligt snack men den när man går in i v.36

mammab
    Haha smart unge ju redan som nyfödd, hoppas denne är lika smart med nu då

little baby
    Jobbigt, där har ja nog haft turen att ja knappt känner sparkarna, mer som nått buffande långt inne. Sträcker han ut sig till hellängd så gör de ont däremot, ja är inte så uttänjd än

• Calylite

zandrisen
    men shit, så kan de väll iten göra. hur kan vissa ens jobba med det dom gör, de borde vara inlgda själva på spyket ju

• Calylite

min sjönk ner massa redan i v.27, så hann tack o lov itne känna de där revbenssparkarna, jag blir mer och emr glad för de när ja läser om era.
    Men han knan gott sjunka lite till, de finns rum

• Calylite

zandrisen
    Men du kan väll byta?

Nathalie009
    Jag har inte gillat en sek av min grav så ja skulle bli glad (ja om den kom frisk med såklart) även om den vart en dröm.

Stressad är ja med, till max, läste de kune få högra puls av de med om mamman var stressad så man ahr försökt att lugna ner sig men dåliga vanor är svåra att bryta
    Ja kan bli tokstressad av att åka någon stans bara.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3