mrsbygg skrev 2007-04-14 23:20:42 följande:
sådär då lugn och ro! köpte mina balkongmöbler och en grill..så ikväll grilla ja fläskfile sen gjorde jag grönsakspett! och potatisgratäng..sen satt vi på balkongen å käka...värsta sommar värmen ute juh!!min mor å hennes gubbe kom förbi nu på kvällen och satt me oss på balkongen å drack vin, själv fick ja dricka cola hehe...nu ska ja gå och lägga mig, så äckligt trött...och ont i ryggen!! vart i full fart hela dagen!natti natti bruttor..
Åhhhhhh vad avis jag blir!!!!! Vill också grilla och ha fint på balkongen!!!
Mamma och pappa har en elgrill hemma som jag tycker är bättre än ingenting som dom har lovat att dom ska ta med till båtklubben så jag kan få hem den och på den vägen är det... Grillsäsongen kommer väl vara över innan jag får hem den.
Och allt ert prat om vin och alkohol har fått mig supersugen!

har även hittat en ny cider med jordgubbssmak på systemet som jag bara längtar efter att få smaka på!!!!
Donna69 - ja du... njuta av solen ska jag men vet inte hur. Är ensam med ungarna som har massor av energi medan jag knappt har nån... Funderade på att åka till hamnen en sväng men vet inte om jag orkar.
Annars tar jag en bra bok och sätter mig på gården medan ungarna får leka av sig.