Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

L2K skrev 2007-03-29 19:46:43 följande:
    urk..själv är ja orolig för vad jag har för jäkla infektion. eftersom ja fortfarande har mycket vita blodkroppar i urinen..men får vänta å se va odlingen säger.. Vad jobbigt. Hoppas det inte är nåt allvarligt! Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
    mjo hoppas jag med...men tror d är gbs..

för saga kom 4 veckor förtidigt pga vatten avågng å d är vanligt om man har gbs..
    men får se...
  • mrsbygg

är oxå vaken. men inte kommit in förens nu! skit fl å sega sig..

jag ska ta å käka lite frukost snart...
    jag har fått en ny crawing!! gröna oliver, fan så gott!! snart ätit upp burken ja köpa i förr går..suck måste köpa en ny, kommer ta slut idag

fyyyy sjutton säger ja bara, gick upp i natt för ja behövde kissa som vanligt!
    men när ja kissa denna gången fick ja nån så sjuk kramp i magen gjorde svin ont..har gjort det några ggr innan oxå! därför ja lämna urin prov första gången..
    undrar om det är dom vita blodkropparna som spökar. vill ha mitt provsvar nu så ja vet va det är....

• mrsbygg
    Tindrasson skrev 2007-03-30 09:22:23 följande:
    Har börjat få svullna fötter. Har ni några tips på hur man kan undvika det eller iaf minska på svullnaden. Läste någonstans att man ska dricka mycket o promenera. För jag antar att det är vätska som samlar sig i fötterna. V.26 med tvillingtjejer
    håll bena högt när du sitter, typ lägg upp dom på bordet eller nått..
    sen stödstrumpor!!

jag levde med mina stödstrumpor dygnet runt när ja vänta saga...
  • mrsbygg
    Tindrasson skrev 2007-03-30 09:28:43 följande:
    mammab: det känns inte ett dugg snyggt med stödstrupor. Tänker väl på gamla tanter. Apoteket har väl strumpor?! V.26 med tvillingtjejer
    hehe ja vet inte så läckert men dom syns juh endå inte när man har kläder på sig..
    jag hade om alltid under mina vanliga stumpor å strumpbyxor osv!

jo apoteket har! sen tror ja lidex hade förut. men kika på apoteket!
  • mrsbygg

min bäbis är galen...sparkas å buffar som en idiot...den får gärna lugna sig lite för min del..

• mrsbygg

humf..ja tror faktiskt d är en tjej i magen! fast dom andra verkar tro en pojk...

förutom mamma hon verkar oxå tro tjej...hon försa sig här om dan..
    "men lilla gamman kom ut nu så mormor får se dig" hehe..

• mrsbygg

fast endå vi måste komma på nå killnamn..hittar verkligen inget som båda tycker om..vi har våra egna favoriter men inge gemensamt...suck...

• mrsbygg

usch..gått för mycket, svin ont i magen...

nu ska ja fixa mat. blir kyckling fajitas och tortillias me kyckling å tomat!!

• mrsbygg

hua, nu har vi ätit massa go mat!! blev svin gott

så nu ska ja sitta ner ordentligt typ för första gången idag! så ont över allt..
    sammandragningar, jo tack..så nu ska ja bara sitta och ta det lungt ett tag.

senare ska ja trycka i mig lite godis å ostbågar, och kolla på heros!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3