Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

solstraalen skrev 2007-04-30 16:05:20 följande:
    Angående babyskydd, vi har acta graco med bas och vi vart tvugna å byta till stol nr2 då Saga var 6 månader bara. För då var bältet för långt ner bakom axlarna.Men tror hon har lång överkropp för hon har 86/92 eller 92 på tröjor och är bara 81-82cm lång.
    men höjde ni bältena till högsta läget då?

Ja, Adam har 86/92 på tröjor och han är 89 lång.
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

vi har just ätit färsk pasta med lax och räksås, mums!

Om ett tag ska vi till en brasa, mest för Adams skull. Blir nog inte där så länge. Brasan börjar 20:30 och då brukar Adam sova så vi får se hur pigg han är

Ja, inte mycket action på julimammornas sida. Tittar in lite då och då men påbörjar inget nytt där, då så få svarar.

• Prinsessan Zelda

Vi bytte babyskyddet mot bilbarnstol när Adam var 6 månader. Det var ändå så tungt att böpra honom plus skyddet så då bytte vi.

• Prinsessan Zelda
    teenpregnancy skrev 2007-04-30 19:37:06 följande:
    Någon som har tuffing koll på hur man kan morfa på bästa sätt vad gäller photoshop? Vilken av dem använder ni er av osv?Har kollat runt lite men jag förstår mig bara inte på hur duktiga vissa är...
    jag gillar att morpha. men jag har lärt mig själv, hur menar du på bästa sätt?
  • Prinsessan Zelda
    teenpregnancy skrev 2007-04-30 20:42:59 följande:
    Jo jag har sett det!! Dina verk är helt gudomliga ju!Jag menar hur du får till de mjuka övergångarna och de extremt fina linjerna. Rena perfektionen ju! Nu kommer jag inte ihåg vad den bilden heter, men just den där tjejen får plats på hela bilden och hon har en sorts bikiniöverdel på sig samt att det ser ut som om en dimma kommer svävandes.Även bilden på svalan, tror att det är den sista, den är jättevacker. När hon bara lutar sig och låter sig vila på sina armar. Hur får du normala bilden att bli så gudomliga?!Ville nämligen inreda med lite "förfinade" bilder på mig själv när jag väl har fått tillbaka min gamla mage...
    Nu är vi ockås hemkomna från brasan. Självklart var jag där med kameran och tog massor med kort, älskar att fota och eld är så tacksamt.

Teen - Tack så mycket. Tja, jag övade mig fram. ett knep är att göra bilderna i svartvitt för att lättast få till kanter och samma ljusstyrka. sen får man sudda ut kanter mot varandra. Det vikigaste nästan är att ta ett ansikte som passar till bilden, och att inte göra ansiktet för stort.
  • Prinsessan Zelda

god morgon.

Allt bra här. Adam somnade inte förrän 9:30 igår men ändå skulle han upp 06:00 såklart. Tur det finns barnprogram

Idag är det v 28+0 för mig. Så nu får jag kalla mig höggravid då

Idag är tvättdag och handlardag. Ganska skönt faktiskt. Ska till svärmor ikväll och fira hennes födelsedag som egentligen är imorgon. Då får man alltid god mat

Ska bla tvätta massa bebiskläder som jag haft när jag var liten. Har massa gamla söta kläder som min mamma sparat, MASSOR med söta klänningar. Så nu måste vi ju få en tjej ju. Annars låtsas jag att det är en tjej och klär i kläningar ändå

• Prinsessan Zelda

Tyckte också det var synd om alla hundar igår. Kul för en hund att stå trängd bland massa andra människor och lyssna på raketer och smällare. Tror de hade haft det bättre hemma. Våran hund var definitivt hemma då han inte gillar andra människor och hundar så mycket. Skotträdd är han inte men ändå.

När han var valp hade jag med honom till brasan, men det skulle jag inte ha haft om han var valp idag.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3