BF Juli-07 Nr3
Ja, Adam har 86/92 på tröjor och han är 89 lång.
vi har just ätit färsk pasta med lax och räksås, mums!
Om ett tag ska vi till en brasa, mest för Adams skull. Blir nog inte där så länge. Brasan börjar 20:30 och då brukar Adam sova så vi får se hur pigg han är
Ja, inte mycket action på julimammornas sida. Tittar in lite då och då men påbörjar inget nytt där, då så få svarar.
Vi bytte babyskyddet mot bilbarnstol när Adam var 6 månader. Det var ändå så tungt att böpra honom plus skyddet så då bytte vi.
bära ska det stå
god morgon.
Allt bra här. Adam somnade inte förrän 9:30 igår men ändå skulle han upp 06:00 såklart. Tur det finns barnprogram
Idag är det v 28+0 för mig. Så nu får jag kalla mig höggravid då
Idag är tvättdag och handlardag. Ganska skönt faktiskt. Ska till svärmor ikväll och fira hennes födelsedag som egentligen är imorgon. Då får man alltid god mat
Ska bla tvätta massa bebiskläder som jag haft när jag var liten. Har massa gamla söta kläder som min mamma sparat, MASSOR med söta klänningar. Så nu måste vi ju få en tjej ju. Annars låtsas jag att det är en tjej och klär i kläningar ändå
![]()
9:30 ska vara 21:30
Tyckte också det var synd om alla hundar igår. Kul för en hund att stå trängd bland massa andra människor och lyssna på raketer och smällare. Tror de hade haft det bättre hemma. Våran hund var definitivt hemma då han inte gillar andra människor och hundar så mycket. Skotträdd är han inte men ändå.
När han var valp hade jag med honom till brasan, men det skulle jag inte ha haft om han var valp idag.