BF Juli-07 Nr3
Glukosen brukar väl ha ett värde. Mitt var tex på 4,5 och det är normalt. Men jag vet ju inte...det kanske mäts i +1 med glukos också även om det låter konstigt i mina öron.
Förresten, Pussel, om du ser detta, jag har svarat inne i din tråd:
www.familjeliv.se/Forum-2-114/m20053636.html
Tycker du borde ta och kolla upp det dära sjukhuset du går på...de följer inte standard om man säger så...
Usch...dax att anställa en påklädare?
skor var det lääänge sen jag kunde ta på så det har jag bara sådana man kliver i direkt...men strumpor och byxor är ett schå...blä...tappar andan när ag sätter mig för att ta på strumpor...magen är verkligen i vägen
Nu ska jag iväg till Borås med Victor. Han har så mycket vårtor att han nu ska få frysa bort vissa av dem. Han har två små i ansiktet och det är ju måttligt roligt för ett barn på 8 år att ha. Usch...tråkigt att det dock gör ont att ta bort.
Orkar inte läsa igenom tråden (så ingen känner sig ignorerad och/eller ledsen). Har varit så jäkla mycket trassel här hemma idag och igår så hälften vore nog.
USCH! Är det inte fysiskt så är det fysiskt eller så är det både och och bara blaj och jobbit alltihopa..fy fan vad jag är less på allt.
Ville egentligen alltså bara säga hej
la in en magbild i fototråden också.
OJ ja just ja...de kän ju vända sig igen ja hehe