• Tania

BF Juli-07 Nr3

Zandrisen: TACK!!!!!! Jag har nu lagt bud på påslakansetet. 

Lite skoj också att tjejen som säljer det bor typ 20 min från stan
  • Tania

Pussel: Gick allt smärtfritt????? En SÅN förlossning vill jag också ha - inget F-brev för mig heller då

• Tania

Äntligen har jag fått tummen ur och lagt ut en massa annonser på saker jag ska sälja.

Kan äntligen slita mig från saker från bröllopet så nu är de till salu och finns på bröllopstorget eftersom det är gratis att annonsera där precis som här.
    Perfekt!!
  • Tania

Zandrisen: JAAAA.... det känns jätteskönt... och ger mersmak

Nu vill jag genast rensa ur förråden där uppe och sälja mer saker.
    Det är så bra med sajter där det är gratis att annonsera.
  • Tania

Och så är det jättespännande varje gång man sätter sig vid datorn... har jag fått nåt mail än!!??!!

• Tania
    "Så känner jag med, men då är det mest om jag "vunnit" nåt... Är nog beroende tror jag...Generad Meeen, jag har gjort en hel del kap måste jag säga, också!   "
    Jag har lagt bud på påslakansetet som du tipsade om men jag mailade även säljaren och bad om att få köpa det "privat" och på en gång. Frågade vilket "köp nu"-priset var så jag hoppas att hon/han svarar fooort
  • Tania

Hej tjejer!!

Jag var knappt här igår för det var totalkaos på jobbet plus att jag hjälpte mamma å pappa att komma iväg till Ö-vik för de ska på bröllop idag. Mamma hade packat med som hon är i sin sjukdom hade hon glömt bort vad hon packat så jag fick gå igenom hela packningen och ta bort typ hälften.
    Känns så jobbigt att hon är så konstig. Saker som är så självklara kan hon inte ta till sig.
    Jag vill ha tillbaka min mamma
  • Tania
    Donna69 skrev 2007-05-19 10:37:47 följande:
     till tbmh 
    teenpregnancy skrev 2007-05-19 10:38:58 följande:
    tbmh, måste vara jätte jobbigt Förstår inte hur du orkar med allting... Så mycket som händer just nu. Jag kan inte säga att jag förstår men jag förstår en aning hur det känns. Hoppas bara att du mår bättre snart, tänk såhär. Din mamma är alltid din mamma och kommer alltid att vara din mamma, oavsett om hon glömmer saker och ting ofta så är hennes känslor för alla fortfarande riktiga... *KRAMAR OM*
    Tack tjejer!... Det är skönt att ha någonstans att vända sig när man är lite depp. Skulle inte kunna prata med mina IRL-vänner utan att börja böla och det är ju bara för jobbigt.
  • Tania

Hej igen.

Jag har varit iväg och hämtat min Baby Basic-box som jag sitter och rotar lite i. En fin bitring fick man med också och lite blöjor osv.
    Inatt drömde jag förresten om min bebis!!!!!!
    Första gången som jag har sett den så tydligt. Det var en tjej med jättemycket hår alldeles mörkt. Frågade till och med vilket datum det var och mina kompisar som var med i rummet där jag födde sa att det var den 21 juni!!
    Min man döpte henne till och med på plats och sa att hon skulle heta Tilde Emilia Bolognini (efternamnet) så.... vi får väl se vem det är som kommer ut
    Förresten fick jag en alvedon för smärtan under förlossningen!! Snällt va!? 
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3