• Vickyb

BF Juli-07 Nr3

rullgardinsflikkan skrev 2007-03-05 19:20:26 följande:
    Ni som ska ha andra barnet har ni fått nån info om sån där "föräldragrupp" som man va på med första grav??Jag har inte fått nån info alls om det ska andra föderskor inte få gå ??
    Jag tog upp den frågan med BM sist jag var där och hon berätta att dom först och främst riktar sig till förstföderskor. Jag som hade sätt fram emot att träffa nya mammor
    ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-03-05 19:31:10 följande:
    Ni som ska ha andra barnet har ni fått nån info om sån där "föräldragrupp" som man va på med första grav??Jag har inte fått nån info alls om det ska andra föderskor inte få gå ?? tror inte vi me fler barn får gå..det är juh mer info om hur allt går till och vad som händer osv..tycker ja är tråkigt kul å få träffa anda gravida juh!!hur mycket frukt får man egentligen äta?? jag klämme ri mig ca 3 äpplen å 3 bananer minst per dag! fått en himmla nille på frukt..knaprar i mig ett äpple just nu..
    Ja man kan nog äta hur mycket frukt som hellst. Men utav äpplen blir man hård i magen, iaf småbarnen. Så om du redan är hård i magen så skall man kanske vara försiktig med äpplena.

Här är det godis och chips.. ostbågar är en favorit..
    Skall nog ta och köpa hem massa frukt.

Någon som vet hur det är med vindruvor? Har för mig att man hellst inte skulle äta det när man var gravid?! Men det kan ha varit nått jag bara har fått för mig.
  • Vickyb
    mrsbygg skrev 2007-03-05 19:54:45 följande:
    Ingen mer me frukt sugen? funderar på att ta en banan nu! sugen hela tiden, hehe..
    Hade ett otroligt clementinsug när jag väntade Linnéa. Kunde dra i mig en himla massa klementiner om dagen!
    Skall nog börja köpa hem frukt istället och börja göra fruktsallad..
  • Vickyb

Ja nu har den växt och blivit större

• Vickyb
    Vickyb skrev 2007-03-06 10:36:32 följande:
    Ja nu har den växt och blivit större ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Till solstraalen
  • Vickyb

Idag har jag varit på vattengympa.. Det var riktigt skönt.. Det kan jag verkligen rekomendera. Skall nog köra nästa vecka med.

Nu skall jag strax upp och jobba på äldreboendet, slutar 17.30 så jag är snart hemma igen

Ha en bra dag!

• Vickyb
    Nathalie009 skrev 2007-03-06 14:53:42 följande:
    OJ vad mycket alla har gått upp här e d bara jag som har gått upp ttyp 2-3 kg? haha =) KOmmer ihåg att vikten inte började öka som met förens efter v 25 förra gången iaf=) fast gick iof bara upp 12 kg då
    Jag har gått upp 3-4 kilo. 3 kilo på morgonen och 4 på kvällen !
  • Vickyb
    tbmh skrev 2007-03-06 17:25:00 följande:
    SJUUUUUK..... blää....Jag har en fruktansvärd nackspärr, en hemsk förkylning som gjort att jag tappat smaken och en bebis i magen som har en framtid inom cirkusen... och med det menar jag volterna h*n gör.Det senaste är ju bara mysigt men ändå... Jag ska slänga mig i duschen och försöka locka med mig min man som varit hemma idag med Melle som fortfarande har feber. Sist jag fick med honom i duschen hade jag lagt en konstnärlig egenritad skattkarta på hans dator så att han hittade mig.Undrar vad jag ska hitta på nu.... hehe... klä av mig naken och bara vandra omkring kanske hahahaha.... nä förresten.... Melle är ju hemma.
    Krya på dig och tack för tipset om vetekudden
  • Vickyb
    Giafia skrev 2007-03-06 17:43:46 följande:
    Nu ligger jag också hemma å e sjuk:( Hostar så att jag kräks, är helt slut faktiskt. Fogarna uppskattar det inte heller. Drick säger alla, men inte f-n hjälper det. Vet inte hur många liter the jag fått i mig idag men hostar gör jag för det. Några tips snälla?!
    Krya på dig med.
  • Vickyb
    tbmh skrev 2007-03-06 18:54:24 följande:
    Är det någon mer än jag som tittar på Outsiders på femman?Det handlar om överintelligenta barn.
    Jag kikade lite på det innan jag satte mig framför datan.. Helt otrilig är den 2½ åringen som kan göra en del cirkuskonster.. och han som spelar piano, vilket geni!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3