Hallå alla!
Ja vi hade också planerat giftemålet till sommaren, ja innan vi visste av bebisen. Eftersom jag jobbar med smycken kändes det lämpligt att handla medans jag har rabatt. Allt kostar ju så.
Vi har förlovningsdag 5/6 så vi tyckte att det passade bra, men innan vi hann ringa kyrkan så hörde en klasskompis av sej och berättade att han ska gifta sig den 30/6 i malmö. Vi insåg att vi inte skulle kunna samla alla mina kompisar en gång till samma månad så då funderade vi på juli eller augusti, men då kom nästa kompis (dessutom från samma gäng) och berättade om bröllop i augusti i Vimmerby. Då ställde vi in vårt och det var ju tur! Nu när jag vet vad som väntas.
Tyvärr tror jag inte att jag kan vara med på bröllopet i Malmö, eftersom det är så nära inpå bf och sååå långt hemifrån.
Men nu pratar vi om bröllop 08 istället, men det beror lite på formen efter förlossning!
Jag har inte köpt kläder än men ringarna är nästan bestämda, jag är otroligt kräsen numera.
Kul att det är så många som planerar då vet vi vad som skrivs sen när bebisarna är födda