BF Juli-07 Nr3
Neh hon har ju inga barn själv och tror att det är där problemet ligger lite. Hon är 33 år och har ingen man eller inga barn... Jag som är 25 har sambo, hus o bebbe är på väg så jag tror hon är väldigt avundsjuk...
Neh hon har ju inga barn själv och tror att det är där problemet ligger lite. Hon är 33 år och har ingen man eller inga barn... Jag som är 25 har sambo, hus o bebbe är på väg så jag tror hon är väldigt avundsjuk...
Mammab: Varför inte kockutbildning då? De låter som du skulle bli en utmärkt kock;)
Jag har klämt i mig pasta med pesto och mozzarella, 1 wienerbröd o en glassbåt nu:)
Spyfärdig, yes u name it.
Tbmh: Det är bara o slå till!!
Många kramar till dig pusselbiten!!
Då är det inte bara vi som är ute efter bil nu alltså!! Vi har ingen heller men jag kan ta företagsbilen för det mesta när man ska hanlda o åka någonstans.
Vi har kollat på citroen C5, är fullkomligt förälskad i dem men hittar inga till bra pris i Sthlm.
Godmorgon tjejer!!
Idag är det soligt och vackert väder här i Vaxholm så det blir nog en promenad med sambon!
Fina magar alla har, var inne o kikade i fototråden. La in en i min fotosida för några dar sen men det är nog dags med ny snart.
Gu var rolig med mässa, vi ska gå sista helgen i april på barnmässa i Sollentuna.
Solstraalen: Tycker du ska kontakta din bm och se om det finns något du kan göra åt dina besvär!!
Ha en bra dag!!
solstaalen: Det var jag som skrev att du borde prata med din bm. Jag får också ont i magen när jag går fast inte förrän jag går lite fortare men så länge jag går långsamt funkar det.
Solstraalen: Jag får som håll, det börjar dra i magen men presis som du så gör de mindre ont när man går långsammare..Har antagligen med muskler eller ligament att göra då vi verkar vara fler som har det.
Suck jag börjar jobba snart... Ska jobba hela dagen o kvällen...blä