Inlägg från: zandrisen |Visa alla inlägg
  • zandrisen

BF Juli-07 Nr3

Zelda, det är väl knappast nåt att skämmas för...? Det var menat som en komplimang!

• zandrisen
    tbmh skrev 2007-05-17 22:03:02 följande:
    Och så är det jättespännande varje gång man sätter sig vid datorn... har jag fått nåt mail än!!??!!
    Så känner jag med, men då är det mest om jag "vunnit" nåt... Är nog beroende tror jag...Generad Meeen, jag har gjort en hel del kap måste jag säga, också!
    Prinsessan Zelda skrev 2007-05-17 22:07:58 följande:
    alltså det är mer generad man blir av att höra sånt. Känner  mig verkligen inge fin ut som kroppen är nu. Ok, jag har ju inte gått upp så mycket i vikt, men jag längtar så efter min vanliga mage och bröst. särskilt nu till sommaren. Visserligen är det fint med gravidmagar som putar ut, men jag har så många sommarplagg jag älskar som jag inte kan ha. Klänningar, kjolar osv.
    Ok, jag kan förstå dig till viss del... Har faktiskt bytt garderob helt och hållet, mina vanliga kläder ligger inne i en garderob i dotterns rum så att jag inte ska se dom och sörja...!

Cop, hur är det med maggen idag då?
  • zandrisen
    tbmh, va bra! Tänkte nästan att det skulle vara kul att ha både ock liksom! Hoppas du får köpa det utan en massa budgivning!
  • zandrisen

Cop, skönt att du blidde bättre!!! Det är som vanligt med mig, men jag är inte lika under isen som jag varit tidigare, rent mentalt iaf, får ju röra mig lite mer nu... Jobbar du imorrn? Funderar på att ta en sväng till Kupan!

• zandrisen

Beckah, jag veeet, det är helknasigt att tiden gåt så himla fort ändå! Konstaterade att min plutt är här om 6 veckor om jag får igångsättning... DEt är typ... i morrn känns det som!

• zandrisen
    copernicus skrev 2007-05-17 23:31:15 följande:
    nej jag jobbar inte åker till Valbo jobbar på måndag nästa gång!
    Ja just fan... Valbo dessutom... Jag vill OCKSÅ gå på ikea...!
  • zandrisen
    mrsbygg skrev 2007-05-17 23:33:03 följande:
    aj...jäkla unge...nu får fixerings fasen vara över..fattar inte hur ja kunde missa d med saga...mitt bäcken kan fan inte ha krymt?!
    Min grabb håller också på och stökar runt ovanligt mycket, trycker på nedåt så att jag nästan väntar mig att han ska kika fram mellan benen...
  • zandrisen

Och om bloggen Cop, kopiera texten och radera sen, så får du klistra in den på nytt och ändra det du ville ha ändrat.

• zandrisen

Nån mer än jag som börjat tappa extremt mycket hår btw??? De senaste dagarna har det liksom bara RASAT av mig, när jag borstat så har jag fått rensa borsten direkt efteråt, skitläskigt!

• zandrisen

Ok, fast jag har haft som du Beckah hela graviditeten, fram tills nu, då det bara... ja rasar... sitter här och plockar hårstrån från tangetbordet typ...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3