BF Juli-07 Nr3
Zelda, det är väl knappast nåt att skämmas för...? Det var menat som en komplimang!
Zelda, det är väl knappast nåt att skämmas för...? Det var menat som en komplimang!
Cop, skönt att du blidde bättre!!! Det är som vanligt med mig, men jag är inte lika under isen som jag varit tidigare, rent mentalt iaf, får ju röra mig lite mer nu... Jobbar du imorrn? Funderar på att ta en sväng till Kupan!
Beckah, jag veeet, det är helknasigt att tiden gåt så himla fort ändå! Konstaterade att min plutt är här om 6 veckor om jag får igångsättning... DEt är typ... i morrn känns det som!
Och om bloggen Cop, kopiera texten och radera sen, så får du klistra in den på nytt och ändra det du ville ha ändrat.
Nån mer än jag som börjat tappa extremt mycket hår btw??? De senaste dagarna har det liksom bara RASAT av mig, när jag borstat så har jag fått rensa borsten direkt efteråt, skitläskigt!
Ok, fast jag har haft som du Beckah hela graviditeten, fram tills nu, då det bara... ja rasar... sitter här och plockar hårstrån från tangetbordet typ...