Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82

BF Juli-07 Nr3

Giafia skrev 2007-05-04 13:21:01 följande:
    Är det någon mer än jag som får jätteonot i magen när ni blir kissinödiga? Det släpper när jag kissar. Det är inte uvi. Det har jag tidigare haft i mängder. Förra sommaren blev jag tom behandlad med östrogen. Kändes så där lagon kul med östrogen, saknar en framtid och kryckor. Sambon kallade mig för sin gamla gumma. Hi hi hi.Idag får ja äntligen tanden är såååå spänd
    Nej, men det kan göra ont i njurarna medan jag kissar och sitta i ett tag efteråt. Speciellt på morgonen när jag varit kissnödig länge.
    ♥ Mamma till Victor 980815 och Alvin BF --> 070705 ♥
  • Beckah82

Tack för allt gulligt skrivet också

• Beckah82
    mrsbygg skrev 2007-05-04 13:40:47 följande:
    fin mage beckah, as allways nu är vi hemma iaf, sagas öron mår bra igen!! jippi! så vi var nere på stan efteråt å kika lite på kläder å leksaker osv...saga fick ett par sol brillor oxå! ska lägga in bild sen så jäkla söt haha... en annan tänker inte röra sig igen tills det är dags att åka till bb...helt slut av allt vankande..känns som magen ska lossna å rammla bort när jag är uppe å går helt sjuk! sen igår kväll klia jag massor på magen...och jag vet nu varför, fick se hur magen bara sprack!! så jag har fått nya små fina bristningar..denna ungen måste juh och lämna klös spår på magen!! suck..
    Tack

**

Ja usch när magen "spricker" har sluppit än så länge men med Victor så kunde jag känna hur agen bokstavligen sprack upp i vecka 40+ och första bristningen kom...sen blev det massvis efter det. Mest på agen och runt naveln. Där har jag nu så tunn hud för hela området vid naveln är en enda stor bristning från graviditeten med Victor. Läskigt.
  • Beckah82
    Nathalie: Måste bara skriva en rad, har inget att skriva egentligen men vill ändå skriva en rad för att jag håller med om att det är fucking SJUKT och hemskt...fruktansvärt! Stackars barn! ...ja och maman med förstås. Men så är det här i vårt svenska härliga rättssystem...
  • Beckah82

När Victor var <3 år så var det mest Astrid Lindgrens filmer som gällde. Speciellt  Alla vi barn i Bullerbyn sommarfilmen).

• Beckah82
    Theresa1 skrev 2007-05-04 16:41:06 följande:
    Ehhh är jag helt dum i huvudet??I min grav.kalender på fl har jag 70 dagar kvar till BF... från idag till den 6 juli är det väl inte 70??
    Det är 63 dagar från idag till den 5 juli enligt FL så nja...verkar vara lite väl mycket tid på ett dygn
  • Beckah82

Hihi här sitter jag med en bebis som har hicka

Tog lååång tid...ända tills typ vecka 29+ innan han började hicka men nu är det flera gånger om dagen precis som storebror!

• Beckah82

Zandrisen: Visst känns det skumt med hickande bebbe

Jag tyckte alla andras bebisar hade börjat hicka här i tråden...bara Alvin som aldrig hickat men så plötsligt började han

• Beckah82
    tbmh skrev 2007-05-04 19:52:01 följande:
    Nu har jag lagt in länkar till nya bilder.Huden på min mage ser ut som huden på en dinosaurie Sen har jag lagt in en bild på nya spjälskyddet också.
    Tror det är få som INTE få bristningar. Min hemska syster är en av dem :-P

Jag har så här från Victor:

ALLA bristningar kom efter 40+0 med honom...så det kändes lite orättvist och onödigt...jag har inte hunnit få några nya från denna grav ännu
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3