Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

humf, då lär inte panodil funka heller då

*gäsp* såå trött! ska snart börja förbereda för lunchen, sen ska vi ut å leka i lekparken.
    saga fick nya sandlåde saker igår av sin farmor i påsk present.
    så ska leka me dom, ja gillar sandlådan
    ja brukar få sitta där själv medans jonas hjälper saga å gunga...hehe

• mrsbygg

så vart ute å lekt i lekparken. jag har gjort massa sandkakor och sagar har haft sönder dom hehe

usch blåser som fan här, haglade lite en sväng oxå fast solen sken lite mysko!

har städat balkongen nu oxå. så nu fan vill ja ha pengar!

men baahh, titta ut nu, strålande sol, lite enstaka moln men det snöar!!?? skummt väder..hehe

denna ungen verkar ha nått emot mina revben! försöker kicka bort dom verkar det som. sen får ja inte sitta som ja vill heller. sitt ja på nå sätt den inte tycker, ja då jäklar får ja veta det oxå!!

• mrsbygg

la in en 100 dagar kvar mage i galleriet! ganska rund nu hua..hehe

jäklar du beckah! men som sagt man brukar bli större med nr2!

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-04-06 15:26:39 följande:
    la in en 100 dagar kvar mage i galleriet! ganska rund nu hua..hehejäklar du beckah! men som sagt man brukar bli större med nr2! Ja och nu har jag bavisat att kroppen INTE glömmer heller...inte ens på 9 år så Calylite skrev 2007-04-06 15:23:54 följande: Ja e typ less för länge sen på sparkarna, bara obehag ju när den får sina träffar och värre kommer de ju bli Eller hur?! Speciellt sparkarna neråt så det känns som en fot ska sticka ut genom livmoderhalsen eller något... ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    hehe ne precis...

fast ja är mindre nu än när ja vänta saga..eller jag har en helt annan form på magen!!
    sf måttet är större nu. fast känner mig endå så mycket mindre!!
  • mrsbygg

alla tror att denna kommer komma ca 1 månad förtidigt eftersom saga gjorde det.
    även min bm sa det hehe..s¨ja hoppas på det!!

10 veckor kvar ist för 14v.!!!

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-04-06 15:31:31 följande:
    Beckah82 haha jo typ mammab Big mama ju, finfin stor amge du hade ________________ska bli kul bara att de blir ett 070 barn över huvud taget :D (2007 - 07 - **) lätt man ska se om det mobilnumret är ledigt det datumet den kommer
    haha big mama!! skoj skoj...
  • mrsbygg

den 18:e är det prick 3 månade kvar för mig...sa precis till sambon. vi komemr troligen bara hinna få två löningar till sen har vi en bäbis!!

• mrsbygg

mmmmm oliver hehe..sitter å trycker i mig sånna nu ja..ska snart börja me mat!

på söndag ska vi ev iväg på påsk middag hos jonas pappa. usch hans kärring kan absolut inte laga mat så inget ja ser fram emot...

imorrn blir det massa godis då ska saga få sitt påskägg utav oss sen kommer mor min över å lämnar ett ägg till saga..
    och på måndag fyller min mamma år, så då ska vi kila över dit och få god mat å tårta!

haha enda man har att se fram emot nu när man är gravid är mat!

• mrsbygg
    Jen2006 skrev 2007-04-06 17:07:27 följande:
    Jag ser inte fram mot maten idag, har verkligen ingen aning om vad jag är sugen på. Man måste ju äta, men vad??TIPS??
    här blir det köttgryta och bulgur..
    fråga mig inte va jag har i kött grytan för det vet ja inte själv ens..blir alltid olika
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3