BF Juli-07 Nr3
Gomorron, gomiddag!Här började dagen superduper... Blev väckt av sambon med lite morronmys... Dock kom vi av oss lite när Oskar hux flux stod i dörren.
Slutresultatet va inte lika kul... Har knappt kunnat gå på morronen... Haft såååå ont i hela underlivet. Jobbigt värre. Så ingen mer sex på morrontid...
Lyckades iaf sakta men säkert ta mig till dagis. Innan jag hann därifrån kom Oskars fröken och sa att dom misstänkte mask på honom efter blöjbyte så det va bara att ta med honom hem igen. Här hemma har jag kollat blöjan sen i natt plus bytt ytterligare en bajsblöja utan att hitta några maskar...
Nån av er som har några tips eller råd? Han har inte visat en tendens till att det ska klia heller och jag se ingenting hittills....
Ang. BB-väskan blev jag tipsad första gången att INTE packa den för tidigt utan göra det när det satte igång för att ha ett tidsfördriv mellan värkarna innan det är dags att åka in... Så med Basse som dessutom kom några dagar tidigt, vilket vi absolut inte trodde, packade jag samma dag utan problem.
Med Oskar packade jag nog tidigare, men det var nog mest bebiskläder som packades tidigt. Va ju i december så det var ju lite som skulle med då.
Än så länge har jag inte funderat längre än till vad hon ska ha på sig när vi åker hem... Dom andra två har haft en gul plyschoverall men den känns inte lika aktuell nu, det är snögubbar på den.