Inlägg från: solstraalen |Visa alla inlägg
  • solstraalen

BF Juli-07 Nr3

Mjukis82 skrev 2007-05-03 09:12:10 följande:
    sol: Hmm... lite långt kanske?!
    Ja vart bor du?

Tjejer, en nyfiken fråga, ni som är beräknade ibörjan av juli, eller som har tendens att få för tidigt, hur ska ni fira midsommar?
    Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen i magen.
  • solstraalen

Bara en dum grej..

Jag tror jag får min mens strax, jag har mensvärk!.

Trodde man hade de mest ibörjan eller då de e dags å föda

var länge sen ja hade mensvärk nu.

• solstraalen
    Mjukis82 skrev 2007-05-03 09:20:04 följande:
    Pussel: Ja, det hade vi ju!sol: Jag bor i Helsingborg! Ang. midsommar så har vi inte planerat ngt, men det känns som att det får bli lugnt firande med bara några få vänner eller så... och helst här hemma hos oss för att vara på den säkra sidan!
    Ah där bor min pappas EX    Det var ju lite långt kanske för å bara komma förbi sådär
  • solstraalen
    Vickyb skrev 2007-05-03 09:28:14 följande:
    Någon mer än jag som har fruktansvärt kort stubin ibland. Blir TOKIG på min dotter som inte lyssnar.. gör tvärtemot.. Nu som tex i morse när hon tog tag i schampo flaskan och tryckte ut allt mitt schampo och när jag sa åt henne att sluta och ta bort den så tryckte hon på ännu mera.. Då blev jag förbannad.. och sa åt henne att gå in på rummet.. och då spottar hon.. gaaaaaaah jag blir tokig på denna unge!!!!!!!!! Blir rasande när hon inte lyssnar!!!!!!
    Hehe, kunde inte låta bli å skratta. Förlåt
    Jag har superkort stubin till å från nu.
    Vissa dagar tycker ja synd om Anton, de e ju mest han som känner av de eftersom Saga e liten. Men jag försöker verkligen tänka på det. Och har nog lyckats behärska mig lite bättre sista tiden.
  • solstraalen
    hugoboss skrev 2007-05-03 10:22:39 följande:
    GodmorgonVar hos BM igår och bäbsen hade lagt sig med huvudet ner. Är i v 29 nu. Kurvan perfekt, Hb 124 och hjärtljudet 144. Var på ett ME&I PARTY igår kväll och köpte en T-shirt och en filt. Dyra men coola grejer. Idag är jag ledig och ska njuta ute i solen.
    Har hört att deras filtar ska va poppis, stämmer de?
    Vet du om man kan se dom på bild på någonstans`?
  • solstraalen
    JoNaLi skrev 2007-05-03 10:41:30 följande:
    Hehe jag har samma problem..*ler* Men denna gången gick hissen upp för mig
    hehe

Så hur går de för dig och magen ? Börjar du tröttna på den än då? =) Vi har ju bf nästan samtidigt menar jag =)
  • solstraalen
    JoNaLi skrev 2007-05-03 10:52:01 följande:
    Nja.. inte direkt tröttna på den.. men man känner verkligen skillnad från vecka till vecka hur jobbigt det blir med att andas..gå, sova.. ja röra sig över huvutagetLängtar ju såklart efter bebi jätte mycket å skulle inte ha något emot att hon kom lite tidigare. Men annars mår vi bra just nu. Mitt humör å psyke går lite upp å ner men annars är det faktiskt väldigt bra just nu. Förrutom de då"wilda" är skogstokig i magen å jag e lite rädd för hur det kommer att gå när hon e här.. Så som hon håller på i magen hela dagarna..*ler*Hur mår du annars då? börjar du tröttna?
    Inte tröttna, de vill ja inte heller säga. Men de som dus äger om allt som blir jobbigare å så, så är de här oxå.

Men jag försöker tänka att det hör ju till liksom. Sen att inte gå runt å tänka " vad ont jag har" hela tiden. Då skulle ja bryta ihop helt å hållet.

Man får passa på å försöka njuta lite, snart är vi ju inte gravida längre

Wilda säger, de e ett grymt namn
  • solstraalen

Åh vad jag hittills är nöjd med vår phil & teds sport buggy

Den blir nog kalas även sen då bebis oxå ska ligga i den

Måste bara lära mig alla finesser på den =)

• solstraalen

Jag var på gravidfika igår å åt en rätt stor kanelbulle, jag klarar VERKLIGEN inte ägg längre
    Mina fisar döda ju halva stan

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3