BF Juli-07 Nr3
Ingen som är vaken?!
Skall lägga mig nu.. Så natti natti gott folk! ![]()
Ingen som är vaken?!
Skall lägga mig nu.. Så natti natti gott folk! ![]()
Gomorgon tjejer..
Det blev sent igår.. klockan halv 3 gick dom sista gästerna här ifrån
Jag gick dock in och la mig efter att jag skrivit här.. så sambon satt snällt kvar tills dom gick.
Vaknade tidigt trotts dottern inte är hemma.. vi gick upp och städade båda lokalerna, ner och handla go frukost och sedan hem.. Och gissa vad vi har kvar från igår? Swartzvaldstårta och budapesttårta!
Gissa om jag skall mumsa sen! Hehe.
Nu skall jag göra iordning mig för snart kommer gullongen hem igen.. Som jag längtat efter henne..
Det jag egentligen skulle skriva var att det nu finns 2 styckna bilder på magen i v29 (idag)
Skall ta i lite olika vinklar senare.. eller imorgon och lägga in.
Kram på er!
Måste bara fråga en sak..
Det är väl inte farligt eller skadligt för barnet om man dricker alkoholfritt vitt mouserande vin och likaså carlsberg alkoholfritt öl? Kände mig ju alldeles groggy efter det igår.
Men det kanske var "ångerna" från allt annat som gjorde att man "kände" sig lite groggy!
Morrn morrn.
*gääääsp* Trött som bara den.. och dessutom fick jag lite sovmorgon! Fick sova till 8 idag iaf och dottern vaknade väl runt kvart i.
Skönt. Snart skall vi gå till dagis.. sen skall ja hem och städa.. Hur sjutton skall jag orka detta?!
Jag har vägt mig nästan alla gånger.. alla utan 1 gång tror ja.
Jag skall dit nu på torsdag igen, och då skall jag även få ett läkarbesök för jag skall bli sjukskriven. Sen efter det besöket så skall jag testa på akupunktur för bäckenbesvären.
Vågen här hemma fungerar inte längre.. eller batterierna är snarare slut. Och tur är väl det för innan missbrukade jag vågen
Vägde mig flera gånger om dagen nästan
Imorse så tog jag min järntablett.. som jag inte tagit på ett tag. För en timme sen så började jag må illa och fick värsta rundgången i magen.. Kan det ha varit niferexen?