Oj, vad ni skriver!
Namn: Svårt.... Tycker att Alva o Fenix är jättefina. Själv velar vi mellan Svante o Ville och ngt mer......
Vickyb - Lycka till! Man kan bara känna själv vad/hur mkt det är värt att "vara tillsammans". Det kommer att bli bra för det du bestämmer dig för!
Body: Kommer nog att köpa både lång o kort ärm. Även om det är varmt så skall väl inte bebben vara för bar.
Komma i kläder igen: Kan bara gratulera er som kommer i era vanliga jeans efter en vecka. Det tog ca tre månader för mig, men då hade jag gått ner tre strl i jeansen! Hade fått en helt annan figur (till det bättre, som nu tyvärr är borta igen
).
Diabetes: Ska på glukosbelastning om ngn vecka.... ska försöka vara duktig lite innan dess *ögontjänare*
Järn: Måste börja äta järntabletter, har köpt Niferex efter bm´s rekommendation. Åt Hemofer förra gången - erfarenheter?
Var hos läkaren idag och är nu sjukskriven + havandeskapspenning fram tills bebben föds!!! Lite snopet, fick packa ihop mina saker på jobbet idag. Känns konstigt. Kommer tillbaka dec -08!!!
. Har haft mkt sd, onda sådana. Livmodertappen hade kortat sig en del, men det var fortfarande slutet. Så var det med det....... nu är jag hemma! Ngn som vet hur det funkar med dagis? Får sonen vara där full tid? De pratade om 6h/dag. Jag vill inte att han skall vara där mer än nödvändigt, vill bara veta vad vi har att välja mellan. De sa att han fick vara där 8,30-14,30 om man var sjukskriven!? Vet ni?
Detta blev låååångt!