• Tania

BF Juli-07 Nr3

Hejhej!!

Jag är helt tom... har inget att prata om... känner mig trött och tom.

Längtar efter min älskling som sitter på tåget hem nu. Tur att de har internet på tåget så jag kan prata lite med honom.

• Tania
    solstraalen: Om du kollar högst upp i flikarna på företagskatalog så finns det en massa länkar till sidor för mammor.
  • Tania
     Hallonfot: Beckah har blivit avstängd från FL till och med augusti.
  • Tania

God kväll: Jag har inte varit så PÅ idag. Ligger nerbäddad i soffan med datorn i knät och lakritsremmar i munnen.

Jag är så hemskt trött hela tiden. Fick jag skulle jag lägga mig och sova i soffan direkt efter jobbet... men sonen måste ju ha mat så jag får vänta till bolibompa... visserligen kan jag inte somna då utan ligger bara å blundar.

Ang vikt! När på dagen väger ni er? Jag väger mig på morgonen när jag går upp och jag ligger fortfarande på +2kg sen grav.start. Konstigt med tanke på de hemska gottegott-ovanorna jag tagit till mig.
    Godis och snask VARJE KVÄLL!!!!

Ang krämpor! Idag har jag inte kunnat böja mig framåt pga smärtor i nedre delen av ryggen och bäckenet. Men det gick bra ändå... jag körde lite extra med pappa å grabbarna på jobbet bara hjälp hit... bär dit... lyft här... plocka där....

Snart kommer de att längta tills jag går på ledighet, hehe.

• Tania
    veronicaq skrev 2007-02-27 19:06:00 följande:
    hahah jaaa jaaa mobba mej bara!!hahaBLOMKÅÅÅÅÅÅÅÅL!!Nu står hela skiten i ugnen! me hungry!!v.21 med lilla killen i magen!
    Hhaahaha... blomkål Skrattande
  • Tania
    Trollie:  Jag kan först avfresta dig med att det inte ens var gott med lakrits. Det var ju sötlakrits och det gillar jag inte så värst mycket... men man tar ju vad man har.

Och det där med tröttheten så ska jag ta upp det med BM när jag ska dit och innan dess måste jag nog ta något "uppiggande". Jag har ju tvingat i min stackars son katrinplommonjuice pga hans mage så då får jag väl föregå med gott exempel och tvinga i mig själv blutsaft.

Sen har jag funderat på om det har med ljuset att göra. På jobbet har vi ju starka lampor och sen när jag kommer hem så är allt så mörkt och soft belysning. Tror att det kan påverka.

...och så hjälper det ju inte att jag har en stor, skön soffa och en stor, mjuk, mysig filt i den.

Tack för omtanken, det värmde!!
  • Tania
    Pusselbiten: Skickar en kram från mig och hoppas att allt ordnar sig.

Solstraalen: mitt nick, tbmh, är första bokstaven i mitt för och efternamn och samma med min mans för och efternamnet INNAN vi gifte oss... så egentligen borde jag heta TBMB eftersom han tog mitt efternamn när vi gifte oss. Snål som jag är ändrade jag inte när jag såg att de ville ha 30kr för en namnändring.
  • Tania
    Fråga till alla:

Hur tycker ni att stämningen är här inne. Finns det fortfarande någon som känner sig osynlig?

Jag tycker att vi känns rätt tajta ändå... fast vi är så många här.

gruppkram

Räcka ut tungan
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3