BF Juli-07 Nr3
Hejhej!!
Jag är helt tom... har inget att prata om... känner mig trött och tom.
Längtar efter min älskling som sitter på tåget hem nu. Tur att de har internet på tåget så jag kan prata lite med honom.
Hejhej!!
Jag är helt tom... har inget att prata om... känner mig trött och tom.
Längtar efter min älskling som sitter på tåget hem nu. Tur att de har internet på tåget så jag kan prata lite med honom.
*Sitter och smaskar på tårtan från Trollie"
God kväll: Jag har inte varit så PÅ idag. Ligger nerbäddad i soffan med datorn i knät och lakritsremmar i munnen.
Jag är så hemskt trött hela tiden. Fick jag skulle jag lägga mig och sova i soffan direkt efter jobbet... men sonen måste ju ha mat så jag får vänta till bolibompa... visserligen kan jag inte somna då utan ligger bara å blundar.
Ang vikt! När på dagen väger ni er? Jag väger mig på morgonen när jag går upp och jag ligger fortfarande på +2kg sen grav.start. Konstigt med tanke på de hemska gottegott-ovanorna jag tagit till mig.
Godis och snask VARJE KVÄLL!!!!
Ang krämpor! Idag har jag inte kunnat böja mig framåt pga smärtor i nedre delen av ryggen och bäckenet. Men det gick bra ändå... jag körde lite extra med pappa å grabbarna på jobbet bara hjälp hit... bär dit... lyft här... plocka där....
Snart kommer de att längta tills jag går på ledighet, hehe.