BF Juli-07 Nr3
Calylite: Haha nä jag sa det till henne men det är väl inget att skämmas för...säger hon vars första förlossning tog 45 minuter och den andra var planerat snitt ![]()
Calylite: Haha nä jag sa det till henne men det är väl inget att skämmas för...säger hon vars första förlossning tog 45 minuter och den andra var planerat snitt ![]()
Herregud va min Albin är go...han har gått å lagt sig men vill inte alls sova idag så kommer han ut och ger mig sitt gossetäcke och säger godnatt mamma jag älskar dig ![]()
Hmmmjag sitter och bygger soffa på mio och priset gick upp 2000 bara för jag valde ett annat tyg...gud så jobbigt
tbhm: Men känner du inte huvudet då? Min bebis huvudet ligger mitt fram på magen så jag vet inte vilket håll h*n är på väg
Jag bad om lavemang sist och fick 1½ liter vatten upppumpat där hmff ni vet
1 timma och 40 minuter på toa, så denna gången ska jag nog be om nåt annat lavemang
Grattis till den godkända havandeskapspengen
Jag fick min höjd idag från 70 om dagen till 365 det kändes riktigt bra, fast nu vet å andra sidan inte om jag kan "med" att gå hem för det blev tjat med en gång om attd om inte har vikarier att sätta in blaha blaha...men men jag har från den 15 maj iaf
Jag har inte vart sjukskriven men jobbar på ett äldreboende där det är mycket lyft och felaktiga" arbetsställningar.
vad jobbard u med då Zelda?
Men är det aldrig någon innan som är där du jobbar som har sökt HP?
Va jobbigt, när ska du till läkarn då?
Men förlorar du mycket på att bli sjuksriven då? Det är väl ungefär samma, plus att det kan du ju vara tills att bebisen föds