Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

så, nu har jag läst igenom allt från igår kväll! Minns inte riktigt allt jag skulle kommentera på...

Humlan; jag tänker på Bingo Rimér när jag hör ringo, eller det där lotteriprogrammet som börjat nyligen... hmm finns ju massa snygga namn med engelsk klang!! Elton pratade vi om på en kille, men nu är det ju en liten flicka.

Teen; va kul me klänningen å skor, coolt av dig å betala hela kalaset själv ju! jag tror inte jag pröjsade ett öre för min student. iförsig inte så påkostad men lite va det ju.

Mässan i göteborg; någon som vet om den kommer till stockholm?????

Kommentera gärna dessa namn; Leia, Nova, Nadja, Isabella.... tar gärna emot fler förslag!!!

• Lindisen81
    teenpregnancy skrev 2007-04-13 09:46:26 följande:
    Lindisen, jag tycker absolut Leia, fast jag har hört jättemånga som har velat ha det namnet så Nova. Jättevackert Ja eller hur, mässa istockholm!! skulle absolut vilja gå på den då, kan tyvärr inte åka ned till gbg....
    vi funderade först på Novalee men eftersom både jag å sambon har ganska korta namn kanske det ser bättre ut med bara nova... men sambon har ju börjat tröttna på alla dom namnen...
  • Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-04-13 09:52:25 följande:
    har oxå novalee som ett tjej namn! fast det lutar mest åt Ines just nu om d blir en tjej efter min farmor...
    Hi hi, kom på det. Igår sa sambon "Ines, eller Inis är ju fint"

Kom oxå på att min gammelmormor hette Inis eller Ines... har aldrig träffat henne men ändå. tror det va Inis... väldigt fint
  • Lindisen81
    teenpregnancy skrev 2007-04-13 10:00:47 följande:
    Vad än för namn ni väljer så blir det alltid fint GISSA DETTA!!!! Vi fick tid till vigsel i tornet i stadshuset, Ovalen heter det rummet. Enligt vänner och bekanta så är det jättefint men huvudsaken är att vi fick tid till vigsel!!!! 5/5 BÄR DET AV!!!! haha! nu banne mig ska jag ha dem där skorna!
    ååååå va kul!!!!!!!!!
  • Lindisen81
    L2K skrev 2007-04-15 09:14:59 följande:
    Va fan!!!! Nån har ändrat i min pres på fl!!!!!
    ändrat...?

idag ska jag plantera mina blommor jag köpte igår. ska ha dem i stora fina krukor på balkongen!! Sedan ikväll ska vi lgrilla på grillen på balkongen. mums!!!! SOMMAR!!!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3