Inlägg från: Madelene87 |Visa alla inlägg
  • Madelene87

BF Juli-07 Nr3

E det ngn mer som har jättemycket halsbränna? Jag har bara på kvällarna men det e så jobbigt...

• Madelene87

Igår var min bebis såå härlig, Skulle lyssna på hjärtat med stetoskop men det gick inte så bra för bebis sparka hela tiden
    Man såg verkligen hur hela stetoskopet hoppade

• Madelene87

Nej vi lyssnar me med doppler fast jag har ett stetoskop hemma Fast har bara lyckats höra hjärtljuden en gång med det...
    Min bebis e lurig och gömmer sej mycket hehe

Som när den sparkar Jäääätemycket och man vill känna me handen så flyttar den sej direkt, börjar nästan tro att den e mörkrädd hehe

• Madelene87

på mina kläder har det gått bort bra tur e väl det hehe för en gång hade jag en helt ny tröja när jag var hos doktorn på MVC och hon lyckades på ngt konstigt sätt att kleta in hela framsidan på tröjan me det lr ja iaf på hela magen

• Madelene87

jaa jag hatar att sortera tvätten min står fortfarande osorterad sens igår :P Tänkte fixa den imorrn efter jag vatt på mina möten...

• Madelene87

Godmorron tjejer!
    Såg att ni pratat om BB-väskor jag har läst att dom rekomenderar att man packar den 2 månader innan BF.
    Ja e det ingen som har en bra lista som man kan kopiera med vad man ska ha med sej?

Idag ska jag in till stan ska på möte med AF ohh så tråkigt verkligen... Vill inte men nu har jag skjutit på det för länge.

• Madelene87

Guud va snabbt ni skriver e man inte hemma på en hel dag missar man massa massa :P

Mammab jag kopierade listan jättebra verkligen...

E det ingen som har en lista med me det man måste ha när man kommer hem? Känns som om man kommer glömma bort en massa massa saker när man väl ska handla skulle vatt skönt med en lista...

Nu har jag iaf vatt hos AF och vi enades om att jag är ett "hopplöst" fall hehe ne men jag får ingen praktik dom tycker att det är för kort tid tills förlossningen för att jag ska komma in riktigt och lära mej ngt med tanke på att jag enbart får praktisera halvtid efter olyckan...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3