Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Var på du? hehe...tangenterna springer i väg...

• Milla med killar

Men oj är jag helt borta??? VAR bor du skulle det vara..?

• Milla med killar

Halloj!
    Ni pratar förlossningar. Ja..för mig har tiden halverats för varje barn faktiskt. Första barnet höll jag i och försig på i över 2 dygn. Nr 2 så startade värkarna kl 0030 och han är född kl 10. Nr 3 vaknade jag 01 av värkar och åkte in till förlossningen 04. Han är född 06. Men jag öpppnade mig från 3 cm till att föda mellan 0515 och 06.

Hmm...hur ska fyran sluta tro??¨

Idag har jag shoppat en massa till mig. Leggings en klänning ,långt linne med döskalle på. Tunika på Gina.
    Inga mammakläder och ett par svarta Ballerina. Trosor.
    Men detta kan jag ha både nu och sen.

Humlan. ja..bor du i Stockhom får du lätt tag på en vagn.

• Milla med killar

Hej o gomorgon superpinglor

Jag har lagt in en 3D bild på "Theo" om ni vill se och ett bildbevis på snoppen med

Idag ska jag upp på stan igen och lämna tillbaka lite av kläderna jag shoppade i går. Såg ut som ett hus i min fina tunika. Vet inte hur ni känner det men har jag nått stort upptill käner jag mig som Barbamamma alltså.
    Verkar som de utan magen ser bäst ut i det här sommarmodet.(Tunika o leggings.)

Zandrisen. Hoppas det inte blev nån bebis i natt MEN nu så kommer det bli så att folk kommer börja föda snart för nån lär få för tidigt enligt statistiken.

Är det nån som är haj på mobiler? Min bara stänger av sig hela tiden. Den är ju ny.....Varför?

• Milla med killar

Sylt,
    Ok om den nu är glapp vad ska göras Heheh

Ja visst är han söt vår älskling

• Milla med killar

SannaKaarina,
    Jo måste leta på kvittot och göra det idag.

• Milla med killar

Madelele, En Sony Eriksson Z710i

• Milla med killar

Nu har jag redan käkat lunch. Lax , bakad potatis med räkor och creme frech och vokade grönsaker till det ..smask...

Jag har en sjuk noja på fisk och vokade grönsaker denna graviditet. Jag äter säkert fisk ca 5 dagar i veckan.

Sen är jag med sååååå trött idag men har inte tid o sova måste ju upp på stan med mobilen.

• Milla med killar

Ang bristningar så har jag inte fått några än men de tre första barnen. Än är det tomt på magen så vi får väl hoppas jag slipper

Nu har jag kommit från stan, tränade lite styrka fixa mobilen som det tydlingen var nått med uppdaterinar att gör sen var jag på Gina o handlade 2 långa ,lång linnen... Fan vad bra gina är, superbra gravidkläder ju.

Ang amning så har jag ammat tills de är 6 månader med de stora o 10 månader med Hannes, helammat i 6 månader.
    Så praktiskt är det när det fungerar och jag har haft tur.

• Milla med killar

Haha...ni MÅSTE förlåta mig för min stavning har så bråttom jämt ...Sorry

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3