teenpregnancy skrev 2007-05-12 23:21:40 följande:
jag är förbannad på mannen och kan inte sova...Måste sura av mig lite. 4 jävla år tillsammans och fortfarande vet han inte hur fan man ska hantera mig i sängen!ARGH! blev skitförbannad och han verkar inte fatta heller när man snackar med honom.
Här är en till som är lack...men av en annan orsak...
Så sitter vi och tittar på ESC och altl är frid och fröjd. Sen går han och gör sig en grogg...och en till...och en till...och en till. Jag blir surare och surare inombords känner jag men orkar inte säga till. Vill han supa så FINE! Bara han inte blir full.
Sen går han ut och försvinner i typ 10-15 minuter och kommer tillbaka och sen in på yoaletten.
Kommer tillbaka till soffan och tror att det inte alls ska märkas...att han varit iväg och smygrökt...SMYGRÖKT!
Jag höll på sätta i halsen av ilska. Började koka och frågade vad sjutton han pysslar med. har du RÖKT?! Vägrar erkänna, bara fnissar som en fjortisbrud.
Jag blir tyst och glos in i TVn men kan inte hålla käft. Tjatar och gnatar. Tänker du börja röka igen?!! (vi slutade tillsammans i september, precis innan sista mens). Ska jag också göra så? Hälla i mig sprit och röka??!! Ska vi se vad Alvin hade tyckt om det?!
Jag blev så jävla äcklad...känner mig sviken och smutsig. Han har köpt cigg...för VÅRA pengar...cigaretter?! och SMYGRÖKER! smusslar och äcklar sig...i SMYG!
Fattar inte alls känslorna som kommer upp...några cigg lixom...men varför känner jag mig ledsen och sviken som om det hade handlat om otrohet typ? Jag hade lust att lipa...eller slå fanskapet eller kasta ut honom. Fick värsta abstinensen också. Tur att Alvin ligger i magen annars hade jag rökt ett paket själv för att lugna ner mig.
Varför reagerar jag så sarkt? jag har fortfarande lust att gå in till honom där han ligger i sovrummet och SLÅ bågot HÅRT i skallen på honom!
*MORR*