BF Juli-07 Nr3

Helt klart!!!
Har en kompis som började plugga i våras, plus att hennes karl bytte jobb i samma veva och deras tre barn har snart åkt på allt som går att åka på i sjukdomsväg känns det som. Dom har verkligen fått pussla för att få ihop det. Som tur är så har dom föräldrar och svärföräldrar som har ställt upp massor.
Nya magbilder i fototråden om nån vill se.
Känns som det är stora hängig-dagen idag... Verkar vara en del av oss som känner sig lite låga just nu.... Av en eller annan anledning...
Själv har jag haft fullt upp hela förmiddagen och sen varit på akupunktur så nu känner man sig lite seg... Orkar inte ens läsa igen vad som har hänt under dagen.
Just nu sitter jag hemma och diggar Markoolio's Värsta skivan och bara är... Funderar på hur jag ska orka hämta ungarna sen.
Fast bortsett från det känner jag mig ganska okej... Lite dåligt med ork bara...
Ja, ja... Har väl gnällt klart nu.
Igår gick jag in i v31 = 30 fulla veckor nu!!!!! Känns helt otroligt att man redan är där!!!! På onsdag är det exakt två månader kvar till BF. Börjar känna lite press på mig nu att börja fixa här hemma. Vi har ju planerat semester från midsommar och det är ju bra om allt är klart för bebben innan vi åker. Så varför sitter jag här?
Hehehe... Ingen ork till nåt va det å ändå fick jag ihop så mycket dravel.
Hmm... Är jag den enda som INTE dricker kaffe i denna bautatråd?
Jag brukar vara ganska ensam om att inte dricka kaffe. Fast jag kan pimpla te ist så det jämnar väl ut sig. Hehehe
Jag har inte heller börjat föräldragruppen ännu. Just nu är det junimammorna som går. Vi får börja typ nästa vecka eller ännu senare... Hoppas få svar idag, ska träffa den bm som håller i den.
Vi ska ändå hinna med 4 tillfällen på 2 timmar.