Inlägg från: Norrbagge |Visa alla inlägg
  • Norrbagge

BF Juli-07 Nr3

Hur har ni det brudar?

Själv så trodde jag att jag skulle bidra med den första bebisen till denna tråd inatt. Jag hade väärldens sammandragningar som gjorde ont även baki ryggen. Ungefär som värkarna känns i början. Det var nästan så man ville profylaxandas liksom!
    Sambon vart lite orolig och faktiskt även jag till en början.
    Ett tag till får då lill*n vänta iallafall!!
    Så nu blir det att dra ner på tempot.

Idag börjar min heltid på avd 35 på Sunderbyn. (infektions avd.) det ska bli mkt spännande!

Ha en underbar dag ladies!!

• Norrbagge

Hej hur gisk det för tjejen som åkte in till förlossningen med värkar? Kom det ngn bebis?

• Norrbagge

Beckah: Jag kikade in på din hemmis å läste din blogg. Stackare!
    Jag tycker verkligen synd om dig, jag är less om det är och ja.. jag är inte ens i närheten av alla dina krämpor! Hoppas det vänder snart.

• Norrbagge

Nää, inte ett ord från Pusselbiten i det andra forumet hon hänger på heller. Hon är säkerligen ord. sängläge och ligger säkert kvar för observation ngn dag.

• Norrbagge

Idag går jag in i vecka 29. Ska ta nya ilder idag också, jag tror att jag har haft en växaperiod nu då jag har mått illa i 3 dgr. Och bebisen är alltid hur lugn som helst under dessa perioder för att direkt efter vara sjövild.
    -så det ska bli spännande att se bilderna.

• Norrbagge

Jag måste ju bara få säga; jag är sååå STOLT! -Min WIlliam, 3 år & snart 5 mån gammal har lärt sig cykla utan stödhjul!!!
    Hihi.. min bebis har blivit så stooor!!

• Norrbagge

Nya magbilder finns i mitt galleri för den som vill se.

• Norrbagge

men alltså inser ni hur NÄRA det är till Juli?
    Det är ju för fasen Maj när som helst.. å denna månad har jag inte hunnit med kan jag lova. Hoppas de kommande går lika fort!

• Norrbagge

jessa: nej min är å drar med fossingarna där! Det nästan kittlas ibland! Däremot trycker h*n ut rumpan i sidan och det gör ooont!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3